djkoelkast 15 juli 2004 gestart Share 15 juli 2004 gestart GROOT NIEUWS! Bij het NOB hebben Adriaan en Martijn 1 van de 2 verloren afleveringen van het geheim van de Sleutel gevonden Ze zijn nog hard opzoek naar de 2e. Wat verrassend is is dat de volgorde in de strip en op de site van B&A niet klopt met zoals hij oorspronkelijk was. Hier kunnen we het er verder over hebben en over de juiste volgorde speculeren Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost WAT EEN GEWELDIG NIEUWS!!!! Ik hoop hem ooit te zien. En maar hopen datze de 2e ook vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost GROOT NIEUWS!Bij het NOB hebben Adriaan en Martijn 1 van de 2 verloren afleveringen van het geheim van de Sleutel gevonden Ze zijn nog hard opzoek naar de 2e. Wat verrassend is is dat de volgorde in de strip en op de site van B&A niet klopt met zoals hij oorspronkelijk was. Hier kunnen we het er verder over hebben en over de juiste volgorde speculeren Zo, dat is zeker groot nieuws Welke van de 2 hebben ze teruggevonden, heb je misschien nog wat meer informatie ? Ik denk dat ik nog maar even wacht met de Sleutel op DVD te kopen.... Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Hij heeft deel 1 gevonden, van de 2 delen Bassie en Adriaan en de sleutel op DVD zal vast niet opnieuw bewerkt worden en de DVD is erg goed, dus je kunt die zeker wel kopen... Dit is wel gigantisch nieuws DJ!!! Ik hoop dat Aad nog iets kan met die verloren (teruggevonden) aflevering Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Dat bekend dus dat er vast een nieuwe dvd release aan zit te komen. Nu maar hopen dat de rest ook gevonden wordt. Trouwens, is er al iets bekend van de shorties uit de stip stap show (of een hier op lijkende andere naam)? Link naar bericht Delen op andere sites
Uncle Ar 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Zozo! Het zijn wel echt DE verloren afleveringen, hè? Of hebben Aad & Martijn soms een videoband opgestuurd gekregen van ene ''jennoH'' waar een fragmentje van 2 seconden opstaat dat Adriaan met een bord glazen balanceert? Link naar bericht Delen op andere sites
SnesGamer 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Dit is SUPER geweldig nieuws !!! Ik hoop dat ze de 2de ook snel vinden YEEEEEESSSSSS sorry liet me even gaan Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Bassie en Adriaan en de sleutel op DVD zal vast niet opnieuw bewerkt worden en de DVD is erg goed, dus je kunt die zeker wel kopen... Ik hoop dat Aad nog iets kan met die verloren (teruggevonden) aflevering Hoe weet jij zo zeker dat er geen nieuwe DVD uitkomt, het kan toch best als Aad ook de 2e aflevering teurgvindt, dat hij die dan opnieuw uitbrengt ? Als hij die aflevering niet opnieuw uitbrengt, heeft hij er ook eigenlijk niet zo veel aan he....? Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Zozo! Het zijn wel echt DE verloren afleveringen, hè? Of hebben Aad & Martijn soms een videoband opgestuurd gekregen van ene ''jennoH'' waar een fragmentje van 2 seconden opstaat dat Adriaan met een bord glazen balanceert? ik hoop het niet ik hoop wel dat de andere snel wordt gevonden en dat ze allebij op een nieuwe dvd komen. maar welke is nu eigenlijk gevonden? Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost klopt, ik weet het niet zeker, The Master, maar het avontuur wordt dan wel weer helemaal overhoop gehaald etc. en het is de vraag of Aad op zijn leeftijd (nu bijna 70) en na alles wat hij heeft meegemaakt zin heeft hier weer in te duiken... maar zeg nooit nooit Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost klopt, ik weet het niet zeker, The Master, maar het avontuur wordt dan wel weer helemaal overhoop gehaald etc. en het is de vraag of Aad op zijn leeftijd (nu bijna 70) en na alles wat hij heeft meegemaakt zin heeft hier weer in te duiken... maar zeg nooit nooit Ja je hebt wel gelijk... Behalve dat Aad 70 is Hij is volgens mij 63 (kan er een jaartje naast zitten) Link naar bericht Delen op andere sites
Lennert 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]Ja je hebt wel gelijk... Behalve dat Aad 70 is Hij is volgens mij 63 (kan er een jaartje naast zitten) weer mis want hij is 61 Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]Als hij die aflevering niet opnieuw uitbrengt, heeft hij er ook eigenlijk niet zo veel aan he....? Waarom niet? ze kunnen toch op tv worden uitgezonden ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juli 2004 gepost Auteur Share 15 juli 2004 gepost aad is 61 en er komt een nieuwe DVD voor de rest heb ik nog niets vernomen, ook niet welke aflevering het is en ook niet over evt. ander materiaal. Het komt niet van JennoH maar de aflevering was aanwezig bij het NOB, gevonden na reorganisatie --oh en Martijn gaat dit natuurlijk monteren, net zoals hij alle dvd's heeft gemonteerd -- Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]weer mis want hij is 61 Dom, wil ik iemand verbeteren heb ik het zelf fout [..]Waarom niet? ze kunnen toch op tv worden uitgezonden ? Denk jij dat Nickelodeon daarvoor veel interesse heeft dan ? [..]en er komt een nieuwe DVD Er komt dus toch een nieuwe DVD Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Geweldig!! Ik kan niet wachten om ze te zien! Link naar bericht Delen op andere sites
MaartenF 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Er komt dus toch een nieuwe DVD Wordt die nieuwe DVD eigenlijk goedkoper of duurder dan de versie die nu op DVD is? Want anders betaal je dezelfde prijs voor iets wat je al dubbel hebt (muv van de verloren afleveringen). Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Lennert schreef: weer mis want hij is 61 Zo stom van mij, want ik heb op Aad zijn page het volgende in zijn brief gelezen: Mijn volgende controle is pas in oktober en dat geeft mij de gelegenheid om weer een paar weken naar Spanje te gaan. Ik heb me voorgenomen om ook daar weer hard aan mijn conditie te werken. Ik ga er elke dag veel lopen en zwemmen en hoop dan, als ik in oktober mijn 62e verjaardag vier, te kunnen zeggen: “Deze ouwe, voelt zich weer de oude.†Dus hoe ik er dan bij kom om ff te zeggen dat Aad 70 is, da snap ik zelf ook niet, maar weer even on topic... Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juli 2004 gepost Auteur Share 15 juli 2004 gepost Bassie is ouder maar ook echt nog geen 70 hoor en voor details zullen jullie echt nog moeten wachten want meer weet ik ook niet -- oh en ik heb dit te horen gekregen van Martijn zelf en toestemming om jullie dit te melden, laat dat even duidelijk zijn -- Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Ik snap mensen niet die meteen beginnen te zeuren over "ja, dan koop je bijna dezelfde DVD twee keer!" Gut gut, dan koop je hem toch niet? Loop toch niet altijd overal over te mekkeren zeg, geniet gewoon van het goede nieuws en laat de toekomst lekker brengen wat ie brengt. We horen vanzelf wanneer/of er een nieuwe DVD uitkomt en hoe duur die dan zal zijn, denk je ook niet? Speculeren is leuk, maar dit gejengel komt me de neus uit. Ja, ik ben chagrijnig. Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juli 2004 gepost Auteur Share 15 juli 2004 gepost Ja, ik ben chagrijnig. beetje tegenstrijdig > maar je hebt wel gelijk, we zien 't wel maar wat zou er allemaal op staan? denk eens aan de hand van het stripboek... en hoe zou de volgorde dan WEL goed zijn??? Link naar bericht Delen op andere sites
heidbuurt 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]Denk jij dat Nickelodeon daarvoor veel interesse heeft dan ? Als het goed is krijgt Nickelodeon de series gewoon van Adrina, omdat ze rechten betalen om het uit te zenden. Link naar bericht Delen op andere sites
wonderer 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost [..]beetje tegenstrijdig > maar je hebt wel gelijk, we zien 't wel maar wat zou er allemaal op staan? denk eens aan de hand van het stripboek... en hoe zou de volgorde dan WEL goed zijn??? Als het de eerste band is, waarschijnlijk de pogingen van B1 en B2 om de sleutel te pakken te krijgen in het circus, en de vlucht naar Benidorm... ik hoop tenminste dat daar dingen zijn uitgehaald, want die afleveringen eindigen zo raar... Hehe, straks krijgen we "Bassie en Adriaan en het geheim van de sleutel - Extended Edition" En tegenstrijdig... daar kan ik je nog een leuk verhaal over vertellen Link naar bericht Delen op andere sites
japio 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Dit is inderdaad geweldig nieuws, eindelijk nieuw materiaal wel gaaf dat ze iets terugvinden wat al zoveel jaar zoek is Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost toch lijkt het me wel raar, je krijgt dan het effect dat B&A de boeven opsluiten in het washok, maar daarbij kan *bas* dan niet meer met *b2oud* dansen in het vliegveld we zien het wel allemaal... Link naar bericht Delen op andere sites
doeska 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Yes , dit is echt geweldig nieuws!! Wie had nou gedacht dat ze de verloren afleveringen nog terug zouden vinden. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Het zou wel uniek zijn. Krijgen we toch weer nieuw B&A materiaal te zien en de serie wordt dus ook weer ietsje langer qua afleveringen. Heel leuk dat ze die aflevering hebben teruggevonden, wat zal Aad blij zijn! Link naar bericht Delen op andere sites
rancho 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Hoe kwam je eigenlijk aan het nieuws DJ? Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juli 2004 gepost Auteur Share 15 juli 2004 gepost even een paar antwoorden: de volgorde klopt dus niet en daar zal dat met dat washok (sorry ik heb de strip niet gelezen dus ik weet het zo niet) te maken hebben misschien? ik heb het nieuws zoals al eerder verteld van Martijn gehoord ==sterker nog dat ze ze op het spoor waren werd verteld op 1 juli; zie DVD die bijna klaar is == en als de 2 afleveringen gevonden zijn betekent dat dat er 4 nieuwe op de DVD komen. Dat komt omdat bij de hermontage waar de beelden kwijt waren van 4 afleveringen 2 zijn gemaakt, maar daar zitten dus allemaal stukken tussen, dus 2 afleveringen gevonden = 4 totaal andere afleveringen van de Sleutel nu gewoon afwachten en hopen dat die laatste snel gevonden wordt Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Ik vind het geweldig dat er een band terug is gevonden is, en hoop dat de 2e band ook wordt terug gevonden. En die nieuwe dvd, koop ik zeker !!!! Hieperdiepiepzatopdestiep. Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Betekent dit dat ook de tv serie wordt aangepast? DVD kan ik begrijpen, maar de tv serie kan dus ook compleet gemaakt worden.... Link naar bericht Delen op andere sites
JB 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Dis wel tof, nou maar hopen op die 2e aflevering want die overvalscene in spanje is in het stripboek erg leuk en zal op video nog leuker zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 15 juli 2004 gepost Share 15 juli 2004 gepost Betekent dit dat ook de tv serie wordt aangepast? DVD kan ik begrijpen, maar de tv serie kan dus ook compleet gemaakt worden.... Ik denk dat ze hetzelfde zullen doen als ze onlangs gedaan hebben. Eerst de dvd versie maken en uitbrengen. En na een tijdje de tv versie gelijk maken aan de dvd versie. Link naar bericht Delen op andere sites
Y J 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Ik lees het nu pas....jippie! Ongelofelijk. Maar ergens dacht ik wel: ze vinden die afleveringen wel. En nu: 1 aflevering! En het zou leuk zijn als ze de tweede ook vinden! Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Dit is gigantisch nieuws. Nieuw materiaal Ik kan niet wachten om dit materiaal eindelijk eens te zien en ik hoop van harte dat ze die tweede aflevering ook zullen vinden. En Jennoh lulde maar wat hoor, volgens mij. alsof hij wel die afleveringen in zijn bezit heeft... Link naar bericht Delen op andere sites
Maikotjuh 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost [..]Wordt die nieuwe DVD eigenlijk goedkoper of duurder dan de versie die nu op DVD is? Want anders betaal je dezelfde prijs voor iets wat je al dubbel hebt (muv van de verloren afleveringen). Man, al kost die dvd straks 20 euro: ik koop hem!! Loop nu alsjeblieft niet alvast te zeuren over de prijs... ER IS NIEUW MATERIAAL!! Be happy Link naar bericht Delen op andere sites
Joost 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost En Jennoh lulde maar wat hoor, volgens mij. alsof hij wel die afleveringen in zijn bezit heeft... Als dat zo was dan had Adrina BV allang bij hem aangeklopt denk ik... Niemand kan die aflevering hebben, aangezien ze nooit zijn uitgezonden of op video gezet. Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Dat is zo'n goed nieuws, dat had van mij kunnen zijn... Misschien komt er nu dan wel een nieuwe DVD, en wordt de huidige DVD uit de selectie gehaald en komt het er op neer dat de DVD zoals we hem nu kennen heel uniek wordt Link naar bericht Delen op andere sites
De Mol 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Dat is niet verkeerd Link naar bericht Delen op andere sites
Lorenzo 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost GROOT NIEUWS!Bij het NOB hebben Adriaan en Martijn 1 van de 2 verloren afleveringen van het geheim van de Sleutel gevonden. Dit is inderdaad super nieuws. Maar wat ik me wel afvraag, wat is het NOB? Link naar bericht Delen op andere sites
Hinse 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost [..]Dit is inderdaad super nieuws. Maar wat ik me wel afvraag, wat is het NOB? poging: http://www.nob.nl Waarschijnlijk kent u NOB als hét bedrijf dat de omroepen in alles ondersteunt bij het maken van radio- en televisieprogramma’s. Met NOB Cross media facilities, het ‘nieuwe’ NOB, verlenen we nog steeds een groot aantal diensten aan de omroepsector. We richten ons echter met name op het faciliteren van het uitzendproces en het ontwikkelen van nieuwe multimediale diensten voor de publieke én commerciële omroepen. Activiteiten zoals het registreren en nabewerken van beeld en geluid, decorproductie, etcetera, zijn inmiddels ondergebracht in nieuwe zelfstandige, facilitaire bedrijven. Link naar bericht Delen op andere sites
sansemans 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Dat is zo'n goed nieuws, dat had van mij kunnen zijn...Misschien komt er nu dan wel een nieuwe DVD, en wordt de huidige DVD uit de selectie gehaald en komt het er op neer dat de DVD zoals we hem nu kennen heel uniek wordt Nou ik denk niet dat deze dvd snel uniek wordt Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost ja je weet het nooit... Link naar bericht Delen op andere sites
TMP 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost [..]Nou ik denk niet dat deze dvd snel uniek wordt Nee, dat denk ik ook niet, deze DVD heeft best wel een tijd in de winkels gelegen (en ligt er nog steeds) Link naar bericht Delen op andere sites
Twice 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost dat klopt, maaaaaaaaaaaaaaar deze DVD gaat dan denk ik wel het assortiment uit Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Ik hoop dat de kwaliteit nog goed is, zo'n oude 16mm film kan behoorlijk rood aanlopen. Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Ik hoop dat de kwaliteit nog goed is, zo'n oude 16mm film kan behoorlijk rood aanlopen. martijn kan dat dan toch ook remasteren of zoiets. Link naar bericht Delen op andere sites
Jelger_de_goochelaar 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost [..]martijn kan dat dan toch ook remasteren of zoiets. Wanneer de film in rood is verkleurd, is het geloof ik niet mogelijk om de originele kleur weer geheel terug te krijgen. Maar er zijn er ook die veranderen nooit van kleur, hopelijk is dat hierbij het geval! Link naar bericht Delen op andere sites
Wer-Al_Zwowe 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost Ik hoop dat de kwaliteit nog goed is, zo'n oude 16mm film kan behoorlijk rood aanlopen. Aangezien er een nieuwe dvd komt, zal de kwaliteit wel goed genoeg zijn. Misschien moet er nog wat kleurcorrectie worden toegepast, maar dan zal het wel bruikbaar zijn. Link naar bericht Delen op andere sites
Mr_T 16 juli 2004 gepost Share 16 juli 2004 gepost [..]Aangezien er een nieuwe dvd komt, zal de kwaliteit wel goed genoeg zijn. Misschien moet er nog wat kleurcorrectie worden toegepast, maar dan zal het wel bruikbaar zijn. Somige banden zijn wel helemaal verrot . Kijk bijvoorbeeld maar naar de plaaggeest en dan de scene dat Adriaan aan de kraan hangt. Deze is een beetje "overgeel". Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten