Ga naar inhoud

[BE] Samson en Gert


Aanbevolen berichten

13 hours ago, Lobo said:

Gert Verhulst stopt definitief met kinderduo Samson en Gert

"Ik wil niet als een zielig, oud mannetje te zien zijn met een pratende pop naast me."

 

Einde tijdperk.

Ik zag net de reportage bij RTL Boulevard en daarin werd gezegd dat Gert vond dat Bassie en Adriaan te lang door zijn gegaan, maar ik denk ook niet dat het verstandig is om Samson een nieuw baasje te geven. 

Die stem is ook al 3x veranderd, dus dan kun je beter helemaal stoppen...

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 305
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Laat ik voorop stellen dat ik Gert’s besluit volledig begrijp en ook verstandig vind. Het is mooi geweest. Punt.

 

Maar (jullie kennen me onderhand, dus) toch een noot; wel een beetje typisch dat hij Bassie en Adriaan noemt als voorbeeld van artiesten die te lang zijn doorgegaan of blijven doorgaan, terwijl hij zelf ‘eigenlijk’ net zo besluiteloos overkomt in de zin van stoppen = stoppen. De serie is al 2x ge-reboot met winterpret en zomerpret en ook bij deze persconferentie volgt al direct een escape dat hij over driekwart jaar toch nog als Gert in de Kerstshow verschijnt. Dan ga je toch stiekem al weer een klein beetje dit met een korreltje zout nemen... want leuke aandacht in de pers, maar hoe hoog is de drempel om straks toch nog 1 jaarlijks kerstshow’tje te blijven doen en/of over 3 jaar een keer Lente- of Herfst - pret te maken? 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 4-4-2019 at 00:05, MarsM zei:

Laat ik voorop stellen dat ik Gert’s besluit volledig begrijp en ook verstandig vind. Het is mooi geweest. Punt.

 

Maar (jullie kennen me onderhand, dus) toch een noot; wel een beetje typisch dat hij Bassie en Adriaan noemt als voorbeeld van artiesten die te lang zijn doorgegaan of blijven doorgaan, terwijl hij zelf ‘eigenlijk’ net zo besluiteloos overkomt in de zin van stoppen = stoppen. De serie is al 2x ge-reboot met winterpret en zomerpret en ook bij deze persconferentie volgt al direct een escape dat hij over driekwart jaar toch nog als Gert in de Kerstshow verschijnt. Dan ga je toch stiekem al weer een klein beetje dit met een korreltje zout nemen... want leuke aandacht in de pers, maar hoe hoog is de drempel om straks toch nog 1 jaarlijks kerstshow’tje te blijven doen en/of over 3 jaar een keer Lente- of Herfst - pret te maken? 

Moet ik toch op inspringen. Samson & Gert, de originele reeks van 767 shows (nuja, met de eerste 2 seizoenen vooral een veredeld raamwerk, 101 afleveringen per seizoen... Hello) stopte met het stoppen van Danny. Daarna kwam de speelfilm, een kerstspecial, een verjaardagsspecial... En toen, nadat de twééde nieuwe vertolker van Samson pas echt goed werd ontvangen, werd er gekeken naar een fatsoenlijke revivalreeks, en zelfs dat was een kleintje. Maar aside from that zijn ze wel ELK jaar getrouw doorgegaan met zomershows en kerstshows. Ieder jaar. Bassie & Adriaan hebben consequent aangegeven, WIJ STOPPEN. ...Behalve als het niet zo is, dan hijst Aad zich wel weer in dat pak.

 

Deze afscheidsaankondiging is een definitief slot aan, niet alleen de mogelijkheid op reeksen, maar gewoon ook op die jaarlijkse show. Snap best dat dat op ons als iets wonderlijks aankomt omdat we eigenlijk alleen de reeks kennen en de revivals, maar dat is één groot verschil met B&A. De situatie bij B&A zou namelijk zijn dat ze in 2004 gestopt waren met touren (programma's maakten ze al niet meer), en ineens weer een optreden gaven. En elk revival-optreden zou net een tandje pijnlijker zijn, om te eindigen naast een veel te schel spelend draaiorgel. Oh wait...

 

Misschien zijn Samson en Gert net vijf jaar te lang doorgegaan. Maar stoppen op de 30ste verjaardag is tof. Danny stopte op de 15e verjaardag (van de serie uit 1990, dus in 2005), en Gert stopt op de 30e verjaardag (vanaf de omroepingen uit eind 1989, dus 2019). Mooie getallen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laat ik mezelf ook nog iets duidelijker uitdrukken, want ik ben het natuurlijk eens met samba-boy hierin; ik ‘hoop’ vooral dat de aankondiging van stoppen ook echt stoppen is, omdat dat ook gewoon de beste keuze en timing is. Precies om hoe Gert zelf al aangeeft te voorkomen dat het op een gegeven moment een sneuïg beeld wordt. Ik denk zelf dat dat nu nog niet écht het geval is, maar dat gaat het wel steeds een beetje meer worden natuurlijk. Daarom ook niet over 5 of 10 jaar in het kader van nostalgie toch nog een show of een gelegenheidsserie doen: gewoon stoppen en alleen de mooie herinneringen in stand houden. Ik heb daar ook wel vertrouwen in (de oude K3 of Spring of whatever zie je ook allemaal niet meer) maar we kunnen het pas over een tijdje echt beoordelen ;) 

 

En ja, over de B&A revivals is alles al gezegd, maar stoppen = stoppen. En natuurlijk kan je dan een tentoonstelling of iets dergelijks organiseren, maar alsjeblieft niet meer in rol of met die kostuums erbij (zoals inderdaad die draai-orgel scène, maar ook alsnog de productie van zo’n commerciële film met ‘cash en poen en de zoektocht naar’ met zelfs schrijnende boefjes-scenes). Allemaal ongetwijfeld met goede bedoelingen en nostalgie, enz., maar het wordt allemaal een karikatuur van zichzelf.

 

Terug naar Samson; Gert stopt, maar blijkbaar is nog niet zeker dat Samson gaat stoppen. Wat mij betreft horen ze bij elkaar, asteblief géén opvolging of iets dergelijks! Dat gaat sowieso niet lukken, krijg je zo’n Commissaris Rex-achtige situatie... de opvolger kan dan nooit tippen aan het origineel. Again: het is mooi geweest.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Er werd gekeken naar de mogelijkheden om door te gaan;

Ze zouden zijn zoon al genoemd hebben als mogelijke opvolger, maar Gert zelf zei al dat dat waarschijnlijk niet zijn ambities zijn.

En Gert heeft aangegeven een uitgebreide afscheidstour te gaan doen (dus zo'n grote kerstshow en dat is dus tot het einde van het jaar en dan is het klaar ;))

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 8 months later...
Quote

 

De laatste show van Samson en (de echte) Gert: van pratende pop tot megabedrijf

https://nos.nl/artikel/2315693-de-laatste-show-van-samson-en-de-echte-gert-van-pratende-pop-tot-megabedrijf.html

 

Het begon op tweede kerstdag in 1989, op het Vlaamse TV1. Presentator Gert Verhulst, toen 21, had een sprekende hondenpop meegenomen om die middag de kinderprogramma's aan te kondigen.

De hond zou alleen in de kerstvakantie te zien zijn, maar dat liep anders. 800 afleveringen, 28 kerstshows, 17 cd's en 30 jaar later is er niet alleen in Vlaanderen, maar ook in Nederland niemand meer die níet weet wie Samson is.

Zijn baasje, voor altijd bekend als Gertje, heeft nu besloten ermee te stoppen. Vanmiddag is in België de eerste van een lange reeks afscheidsshows, waarin honderdduizenden kinderen en hun ouders voor de laatste keer het iconische duo aan het werk kunnen zien.

 

Achter de schermen bij Samson en Gert

Dat het merk Samson en Gert een succes zou worden, had Verhulst zelf eerst niet gedacht. "Ik weet nog heel goed dat wij het allereerste seizoen opnamen", herinnert hij zich, "En dat we tegen elkaar zeiden: 'Stel je voor dat we hier binnen 20 jaar nog zitten'. We moesten toen allemaal heel hard lachen."

Maar een succes werd het, en niet alleen op televisie. Met Samson-kinderkleren, Samson-koekjes en Samson-worst is de sprekende hond niet meer uit het commerciële landschap in Vlaanderen en Nederland weg te denken. Voor ouders is er trouwens Samson-seks: seks terwijl de kinderen op zondagochtend tv kijken.

Niet alleen Samson

Zakelijk bleef het niet alleen bij het succes van Samson. Verhulst is al sinds 1996 mede-eigenaar van entertainmentbedrijf Studio 100, dat ook series als Kabouter Plop, Maya de Bij, K3 en Bumba onder zich heeft. Het bedrijf maakt tv-programma's, organiseert shows, brengt cd's op de markt en heeft inmiddels zeven pretparken in vier landen.

En het blijft goed gaan. Vorig jaar boekte Studio 100 een recordomzet van 180 miljoen euro, met meer dan 68 miljoen euro winst. Het bedrijf wordt ook wel 'het Disney van de Lage Landen' genoemd. Verhulst: "Wij noemen Samson altijd onze Mickey Mouse. Met hem is alles begonnen."

Humor en herhaling

Wat is er dan zo goed aan Samson en Gert? "De makers maken gebruik van zeer goede basiscomponenten als taalgrapjes, herhalingen en karikaturen", vertelt Telidja Klaï. Als ontwikkelingspsychologe is zij mede verantwoordelijk voor de programmering bij de Vlaamse kinderzender Ketnet, waarop de reeks sinds het begin te zien is.

Ook online zijn veel oude afleveringen van Samson en Gert te bekijken:

 

Samson en Gert: Frietkraam

"'Ik moest kloppen want de bel doet het niet', dat soort dingen, dat werkt al generaties lang bij kinderen in de doelgroep van 4 tot 8", weet Klaï. Maar dat zijn niet de enige kijkers, merken ze tegenwoordig bij Ketnet. "Als we de reeks van antenne halen, krijgen we brieven van ouders." Bij hen speelt er een nostalgie-factor, denkt de psychologe. "Zij hebben die afleveringen als kind ook nog gezien en vinden het leuk om die nu met hun eigen kinderen te bekijken."

Sommige oud-fans gaan nog verder, vertelt ze: "Er zijn zelfs studenten die ons mailen met de vraag om een specifieke aflevering nog eens uit te zenden." En twee jaar geleden, toen de zender met een show voor twintigers zijn twintigste verjaardag vierde, zongen 18.000 volwassen fans uitzinnig mee met Samson en Gert.

 

Samson & Gert - Samen Op De Moto

Nieuwe televisie-afleveringen van de reeks werden al jaren niet meer gemaakt. Dat stopte in 2006, toen poppenspeler Danny Verbiest moest worden vervangen na stemproblemen. Wel gingen de acteurs door met shows en liedjes maken.

Dat blijft Samson ook hierna doen, is het idee bij Studio 100. In de coulissen van het theater staat een levensgrote cadeauverpakking, waarvan de inhoud vanmiddag tijdens de show wordt bekendgemaakt. "Daarin zit het extra baasje van Samson", vertelt Verhulst.

Want Studio 100 is Studio 100. En een succesvolle pop zetten ze daar, ook na 30 jaar, niet zomaar aan de kant.

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sowieso dikke faal. Stop er gewoon mee in plaats van door te melken. Het is niet even iemand inwisselen, ze moeten er nota bene de titel van het hele programma voor aanpassen. En het wordt ook gelijk zo K3 meisjes-achtig.

 

Had dan op z’n minst 'Samson en Greet' gedaan :').

 

Overigens die stem van Samson in dat clipje is ook niet best hoor. Klinkt met name in het begin alsof hij net een pakkie shag heeft gerookt -0-. Ze blijven wel een ster in catchy liedjes maken, dus de kleinsten zullen het beslist snel adopteren. En dat is toch de doelgroep.

aangepast door MarsM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is dan wel weer ietwat vergezocht :')

 

Het vraagstuk van @Keetie is opzich wel interessant. Het is altijd Samson en Gert geweest en in dit geval een man met zijn hond. Een menselijk duo kan opzich nog wel uit elkaar gaan, maar normaliter is er geen reden om te vertrekken en je hond achter te laten. En vooral hoe je dat vervolgens verkoopt aan de doelgroep. Het lijkt er op dat daar helemaal geen ‘verhaal’ voor is bedacht, maar het is gewoon ‘hier is je nieuwe baasje, ik ga ervandoor, mazzels :W‘. De persoon en het typetje Gert worden ineens gemixt richting de doelgroep. “Mama, is dat de dochter van Gert? Is Marleineke haar moeder?”

 

Natuurlijk, nogmaals het is voor kinderen en hoe ver moet je doordenken als de doelgroep al met heel weinig instemt, enzovoorts. Maar ik die ben opgegroeid met Samson en Gert ziet dit soort dingen toch altijd als een ‘het wordt nooit meer zoals vroeger, sluit het gewoon af’. Het is niet per sé slecht, maar het hoeft absoluut ook niet per sé door te gaan. Dat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 months later...
  • 1 month later...

Van Schuif af en Samson had ik graag de afleveringen met de tekenfilms tussendoor nog eens gezien.

 

Edit: Het vragen en aanbieden van content is op dit forum niet toegestaan. Met die reden heb ik deze post en de titel van het topic aangepast.

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Is er met het vertrek van Gert Verhulst als Gertje ook een einde gekomen aan de herhalingen van de oude afleveringen op Ketnet? Daar lijkt het volgens mij wel op aangezien de laatste keer dat er een aflevering is uitgezonden eind vorig jaar was volgens mij .. ☹️

aangepast door Jorn99
Link naar bericht
Delen op andere sites
On 11/26/2020 at 10:59 AM, Jorn99 said:

Is er met het vertrek van Gert Verhulst als Gertje ook een einde gekomen aan de herhalingen van de oude afleveringen op Ketnet? Daar lijkt het volgens mij wel op aangezien de laatste keer dat er een aflevering is uitgezonden eind vorig jaar was volgens mij .. ☹️

 

Het zou niet meer dan logisch zijn... Nieuw tijdperk

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
50 minutes ago, Samson en Gert said:

Ik ben op zoek naar alle afleveringen,
studioshows, caravanshows, kerstshows, zomershows en clips van Samson en Gert

 

Wie kan me helpen?
 

 

Ik wil graag de gehele inhoud van Fort Knox en een paar mooie vrouwen. 

Wie kan mij daarbij helpen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 uur geleden, Samson en Gert zei:

Ik ben op zoek naar alle afleveringen,
studioshows, caravanshows, kerstshows, zomershows en clips van Samson en Gert

 

Wie kan me helpen?
 

Laat maar gaan, dit is gewoon een oplichter die onder valse namen actief is op Marktplaats. Dat ze nu zelfs zo brutaal op Retroforum komen lokken is smerig. Geen aandacht verder aan geven. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Hoi iedereen,

 

Zijn er hier nog mensen die afleveringen en eventueel ander videomateriaal van Samson en Gert verzamelen en interesse hebben om video's uit te wisselen?

Ik heb inmiddels een vrij uitgebreide verzameling (al zeg ik het zelf).

 

Dank alvast.

 

Groetjes, Ruben

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, ruben02 zei:

Hoi iedereen,

 

Zijn er hier nog mensen die afleveringen en eventueel ander videomateriaal van Samson en Gert verzamelen en interesse hebben om video's uit te wisselen?

Ik heb inmiddels een vrij uitgebreide verzameling (al zeg ik het zelf).

 

Dank alvast.

 

Groetjes, Ruben

 

Hier is Retroforum niet voor bedoeld, we willen geen gezeur met auteursrechten. Je mag het uiteraard wel over de series hebben hier, maar ruilen, delen etc. dat kan hier niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
15 uur geleden, djkoelkast zei:

 

Hier is Retroforum niet voor bedoeld, we willen geen gezeur met auteursrechten. Je mag het uiteraard wel over de series hebben hier, maar ruilen, delen etc. dat kan hier niet.

Excuses. Dat begrijp ik. Ik meende echter contactgegevens te kunnen uitwisselen om via een ander medium contact te houden. 

aangepast door ruben02
Link naar bericht
Delen op andere sites
56 minuten geleden, ruben02 zei:

Excuses. Dat begrijp ik. Ik meende echter contactgegevens te kunnen uitwisselen om via een ander medium contact te houden. 

 

Dan faciliteren we toch, dus ook dat kunnen we helaas niet toelaten. Zulke contacten moet je dan ook op andere media gaan zoeken.

Hier is het natuurlijk wel leuk om info te geven over de serie bijvoorbeeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 6-12-2022 om 15:18, djkoelkast zei:

 

Dan faciliteren we toch, dus ook dat kunnen we helaas niet toelaten. Zulke contacten moet je dan ook op andere media gaan zoeken.

Hier is het natuurlijk wel leuk om info te geven over de serie bijvoorbeeld.

Oké, geen plobreem :)

 

wat ik zo uniek vindt is dat ze tv-uitzendingen, shows en muziek combineerden. Ik ken geen enkele ander voorbeeld waarin ze die combineren en zo populair zijn op alle 3 de fronten. Ze hadden van mij wel nog wat meer muziek mogen gebruiken tijdens de afleveringen vond ik. Ik kan niet direct zo momenten voor de geest halen. Jullie wel?

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 11-12-2022 om 13:49, ruben02 zei:

Oké, geen plobreem :)

 

wat ik zo uniek vindt is dat ze tv-uitzendingen, shows en muziek combineerden. Ik ken geen enkele ander voorbeeld waarin ze die combineren en zo populair zijn op alle 3 de fronten.

 

Bassie en Adriaan, Carlo en Irene, Ernst en Bobbie, Frans Bauer en Marianne Weber, André van Duin en Ron Brandsteder, André van Duin en Frans van Dusschoten, Coen en Sander.

 

To name a few. :D 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
Op 30-12-2023 om 23:13, Samsonsearcher zei:

Hallo, ik vroeg me af of iemand hier iets over weet
ik heb ooit eens gelezen op een forum of weet ik waar

dat rond de jaren 2000 op ketnet Samson met de W817 cast ofz te zien waren.
Weet hier iemand iets van af?

Jazeker. De setting was dat Samson bij W817 de directeur van Ketnet speelde. Dit werd uitgezonden tijdens de Ketnet seizoenspresentatie, ik denk dat het rond 1999/2000 was. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 8-9-2020 om 15:53, jefmetdeklak zei:

Van Schuif af en Samson had ik graag de afleveringen met de tekenfilms tussendoor.   Kopen of ruilen is mogelijk.

Groetjes

VTMGO heeft alle oude afleveringen met tekenfilmpjes online, mocht je het nog niet gezien hebben. Echt prachtig!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 30-12-2023 om 23:13, Samsonsearcher zei:

Hallo, ik vroeg me af of iemand hier iets over weet
ik heb ooit eens gelezen op een forum of weet ik waar

dat rond de jaren 2000 op ketnet Samson met de W817 cast ofz te zien waren.
Weet hier iemand iets van af?

Om even terug te komen op je post, heb het gevonden wat je bedoelt en heb enkele screenshots gemaakt ter illustratie :)

 

Dit werd uitgezonden in de winter van 1999. Het seizoen van W817 was net voorbij en ze gingen toen naar Ketnet om te horen wanneer het nieuwe seizoen er aan komt. Hetzelfde met de Grote Boze Wolf Show, wat toen nog een nieuw progamma was en Ketnet voor het eerst ging uitzenden op 2 januari 2000. Soort van 'trailer' wat er te wachten stond in de 21ste eeuw op Ketnet.

IMG_0947.jpg

IMG_0948.jpg

IMG_0949.jpg

IMG_0950.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 11-1-2024 om 20:19, lapaname zei:

Jazeker. De setting was dat Samson bij W817 de directeur van Ketnet speelde. Dit werd uitgezonden tijdens de Ketnet seizoenspresentatie, ik denk dat het rond 1999/2000 was. 

 

18 uur geleden, lapaname zei:

Om even terug te komen op je post, heb het gevonden wat je bedoelt en heb enkele screenshots gemaakt ter illustratie :)

 

Dit werd uitgezonden in de winter van 1999. Het seizoen van W817 was net voorbij en ze gingen toen naar Ketnet om te horen wanneer het nieuwe seizoen er aan komt. Hetzelfde met de Grote Boze Wolf Show, wat toen nog een nieuw progamma was en Ketnet voor het eerst ging uitzenden op 2 januari 2000. Soort van 'trailer' wat er te wachten stond in de 21ste eeuw op Ketnet.

IMG_0947.jpg

IMG_0948.jpg

IMG_0949.jpg

IMG_0950.jpg

Zou je die aub miss kunne delen of kan ik deze overkopen want ik wil deze heel graag 🙂

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • RM changed the title to Afleveringen van Interflix, schuif af en Samson
gepost (aangepast)
2 hours ago, Samsonsearcher said:

 

Zou je die aub miss kunne delen of kan ik deze overkopen want ik wil deze heel graag 🙂

 

Het is niet de bedoeling en niet toegestaan om via dit forum content te vragen, te ruilen of aan te bieden.

Graag dus niet meer doen.

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)
On 1/16/2024 at 2:45 AM, lapaname said:

Om even terug te komen op je post, heb het gevonden wat je bedoelt en heb enkele screenshots gemaakt ter illustratie :)

 

Dit werd uitgezonden in de winter van 1999. Het seizoen van W817 was net voorbij en ze gingen toen naar Ketnet om te horen wanneer het nieuwe seizoen er aan komt. Hetzelfde met de Grote Boze Wolf Show, wat toen nog een nieuw progamma was en Ketnet voor het eerst ging uitzenden op 2 januari 2000. Soort van 'trailer' wat er te wachten stond in de 21ste eeuw op Ketnet.

IMG_0947.jpg

IMG_0948.jpg

IMG_0949.jpg

IMG_0950.jpg

 

Edit: Volgens mij was ik duidelijk genoeg in mijn vorige bericht.

 

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)
Op 16-1-2024 om 02:45, lapaname zei:

Om even terug te komen op je post, heb het gevonden wat je bedoelt en heb enkele screenshots gemaakt ter illustratie :)

 

Dit werd uitgezonden in de winter van 1999. Het seizoen van W817 was net voorbij en ze gingen toen naar Ketnet om te horen wanneer het nieuwe seizoen er aan komt. Hetzelfde met de Grote Boze Wolf Show, wat toen nog een nieuw progamma was en Ketnet voor het eerst ging uitzenden op 2 januari 2000. Soort van 'trailer' wat er te wachten stond in de 21ste eeuw op Ketnet.

 

Hé, cool! Eindelijk iemand die gewoon wéét waar ie over praat in plaats van het aloude 'hoi ik ben nieuw ik stel me niet eens voor en ik kom gewoon graaien naar info okay doei'. Heerlijk om die stills te zien, is een aantal jaren geleden dat ik ze heb gezien en vanaf eigen tapes heb overgezet, maar dat was oprecht genieten.

 

Een van de beste seizoenspreviews (Want dat waren het) van Ketnet, maar eigenlijk waren ze daar elk jaar echt briljant in. Werd dan ook de héle Ketnet-dag op loop herhaald. TV1 deed dat destijds ook.

 

Leuk! Dank! :D

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

OFF TOPIC:

Ik zit al enige tijd op het forum hier, maar heb me nog niet echt voorgesteld of actief deelgenomen aan discussies. Niet zo netjes van mij. Ik ben meer aan het volgen/lezen wat er hier allemaal gebeurd (is). Ik ben een echte retro-fanaat en hou voornamelijk van oude televisie progamma's en gameconsoles. Dankzij de tips op dit forum die ik nu toepas kan ik ook mijn oude VHS tapes beter digitaliseren.

 

Nu terug ON-TOPIC:

Die seizoenspresentaties werden inderdaad elk jaar heel tof in elkaar gezet! Nu moet ik wel zeggen dat stukje met Samson uit 1999 nog geen 2 minuten duurt, het draait vooral rond W817. Toevallig seizoenspresentatie van 2001 gezien? Daarin zit Samson ook leuk verwerkt :)  Die seizoenspresentaties van TV1 vond ik ook altijd zo leuk! De droomfabriek en de populaire VRT progamma's kwamen toen altijd aan bod. De seizoenspresentatie van TV1 uit 1997 bevat ook een kleine promo voor het nieuwe Ketnet dat er over enkele dagen komen. Omdat dit topic over Samson gaat, enkele illustraties met betrekking die witgrijze hond!

 

 

000000000_111110.jpg003779960_000010.jpg003800000_011110.jpg

aangepast door lapaname
layout
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...