Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan terug op TV


Aanbevolen berichten

Ik weet niet of het in een ander topic al eens aan de orde is gekomen maar vanaf maandag 4 oktober keert Bassie & Adriaan weer terug op de TV! *O*

Ditmaal niet op Nickelodeon maar op RTL8 in een vernieuwde versie van Telekids waar ook nog meer oude programma's in terugkomen.

De uitzendtijdstippen zijn:

- Maandag t/m vrijdag 8:14 tot 8:32

- Zaterdag en zondag: 9:00 tot ???

Op de site staat bij maandag t/m vrijdag er tussen haakjes "korte versie" achter. Ik ben benieuwd of ze bedoelen dat ze op dit tijdstip shorties gaan uitzenden en deze dus na nog langere tijd dus ook weer terugkeren op TV. Ik vind het zelf wel een wat vervelend uitzendtijdstip maar het leek me toch wel het vermelden waard hier in dit forumonderdeel. :-)

Zie voor meer info: http://www.rtl.nl/programma/telekids/home/

aangepast door Sam
Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad, ik heb me lang ingehouden hier iets over te zeggen maar stop eens met echt op elke post van mij hier op 1 of andere "grappige" manier te reageren. Ik dacht dat we ooit hadden afgesproken elkaar hier te negeren dus doe dat dan ook want zit sowieso niet op je reacties te wachten. Bedankt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal er maandag eens naar kijken. Ik hoef meestal pas om 10 uur de deur uit, dus dit is ideaal wakker worden met B&A. :) Ik ben ook zeker benieuwd naar het aantal reclameblokken en hoe de presentatie van Telekids in het algemeen is (maar dat hoort in het andere topic).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Benieuwd of RTL alle series gaat uitzenden. Op Pebble schijnen de Schatkaart en de Kroon nog steeds niet uitgezonden te zijn, terwijl series als De Geheimzinnige Opdracht en De Huilende Professor al een keer of vijf voorbij kwamen.

Op VTMKZoom alleen Europa/Amerika in de playlist tot nu toe.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 10 months later...

Benieuwd of RTL alle series gaat uitzenden. Op Pebble schijnen de Schatkaart en de Kroon nog steeds niet uitgezonden te zijn, terwijl series als De Geheimzinnige Opdracht en De Huilende Professor al een keer of vijf voorbij kwamen.

Nou tot op heden heeft RTL een paar keer de geheimzinnige opdrachtgever, en de reis vol verrassingen uitgezonden, jammer genoeg niet de overige series. En een tijdje terug zouden alle shorties worden uitgezonden in willekeurige volgorde, maar volgensmij zijn ze daar ook mee gestopt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toevallig staat vandaag dit op de website van Adriaan:

Vanaf 1 september gaat Telekids weer series van Bassie en Adriaan uitzenden.

Na 'De Geheimzinnige Opdracht' en 'De reis vol Verrassingen' worden nu de series 'Het geheim van de Schatkaart', 'De Verdwenen Kroon' en

'De Verzonken Stad' uitgezonden.

Tussendoor zijn ook nog de korte afleveringen te zien. Dus vanaf het najaar kan iedereen weer kijken en genieten van de avonturen van Bassie en Adriaan op RTL 8 bij Telekids.

Zodra de programmering bekend is, zal dat op deze pagina te lezen zijn.

Bron: Adriaan homepage

Link naar bericht
Delen op andere sites

Da's wel toevallig zeg. Net nadat ik gepost heb dat ik het zo jammer vond dat B&A nu weer even niet op TV kwam, komt Aad van Toor met goed nieuws dat ze vanaf september weer andere series gaan uitzenden. *O* Ik vraag me af welke versie er van de schatkaart wordt uitgezonden. Aangezien Nickelodeon nog de orginele versie had uitgezonden. Ik denk haast dat telekids de huidige smorenburg versie van de schatkaart zal uitzenden. Stiekem hoop ik dat ze net als Nickelodeon de orginele versie uitzenden, maar ik denk haast van niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is ander groot nieuws.

De vorige keer dat Aad groot nieuws had kwam de Orginal Soundtrack CD :D

Zou hij misschien eindelijk geluisterd hebben en een vervolg uitbrengen?

En waar hebben jullie dan gelezen dat er groot nieuws zou komen? *)

Ik ben benieuwd :7

Link naar bericht
Delen op andere sites

De vorige keer dat Aad groot nieuws had kwam de Orginal Soundtrack CD :D

Zou hij misschien eindelijk geluisterd hebben en een vervolg uitbrengen?

En waar hebben jullie dan gelezen dat er groot nieuws zou komen? *)

Ik ben benieuwd :7

Die komt er sowieso niet. Deel 1 is amper verkocht en viel zwaaaaaaar tegen, want het was alleen Smorenburgmuziek.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mja, dat het alleen Smorenburgmuziek was had ik wel verwacht, en sommige deuntjes vind ik erg lekker klinken, zoals Thema Achtervolging.

Ik mailde laatst Dick Maas (van de flodderfilms) of hij de muziek die hij voor Flodder 3 gecomponeerd heeft, wou uitbrengen op CD, aangezien hij dat nooit heeft gedaan. Hij besloot het uit te brengen op iTunes, aangezien je dan niet te maken krijgt met de productiekosten van een CD.

Nu heb ik net Aad gemaild, of hij misschien hetzelfde kan doen met de onuitgebrachte achtergrondmuziek, zoals Dreigende Bellen en Thema Zenuwachtig, Thema Spaans, Thema Grieks etc.

Het kost een klein beetje moeite, maar het is een win-win situatie en hij zou een hoop fans erg blijmaken.

Aangezien het een sympathieke man weet ik zeker dat hij het in ieder geval wil overwegen.

Er is toch geen reden om het niet te doen?

Maar oeps ik ga teveel offtopic, om maar even ontopic te gaan:

Rond welke tijd komt B&A op RTL? 's Ochtends vroeg?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die komt er sowieso niet. Deel 1 is amper verkocht en viel zwaaaaaaar tegen, want het was alleen Smorenburgmuziek.

En de het deuntje achtervolging kroon is niet compleet. Je hoort er geen elektrische gitaar erin spelen. Als het nou eens muziek was geweest van Aad Klaris, zou die CD massaal verkocht worden denk ik. Maar die zag het geloof ik niet zitten om zijn muziek weg te geven, heb ik ooit eens gelezen in een intervieuw.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een klein tipje zou inderdaad niet verkeerd zijn, maar speculeren is natuurlijk ook leuk.

Als je mij vraagt wat ik écht groot B&A-nieuws zou vinden, dan zeg ik twee dingen: ofwel B&A gaan weer samen een serie opnemen, ofwel de originele versies van de series verschijnen eindelijk eens op DVD.

Ik zie geen van beide ooit gebeuren, dus of ik het nieuws dat er wél is dan nog steeds groot nieuws kan noemen, is nog even de vraag :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik begrepen dat Samba-Boy jammer genoeg niet zijn mond kon houden met de info die ik hem gegeven heb... Jammer...

Het gespeculeer is wel leuk om te lezen, maar uit de mond van de ex-acrobaat heb ik gehoord dat er binnenkort twee leuke dingen gaan gebeuren, namelijk:

- Alle B&A afleveringen komen op iTunes en zullen € 0,99 gaan kosten. Voor iedereen die hoopt dat dit ook geld voor het oude materiaal: Helaas! Het gaat om alle series van de Plaaggeest tot Amerika in de Smorenburg uitvoering. Over de specials (Grootmoederstijd, 25 jaar) hebben we het niet gehad, dus daar weet ik niks van

- Het tweede wat ik begrepen heb, is dat er gewerkt word aan een Bassie en Adriaan game met waarschijnlijk 3D effecten. Aad was hier nogal onduidelijk over, maar had in ieder geval met één van de ontwerpers een meningsverschil over het uiterlijk van Bassie in de game. Of dit een privé project is weet ik niet, maar dit is wat ik wel weet. Het kwam tussen het normale gesprek door voorbij en ging er maar heel even over, dus of hier daadwerkelijk iets mee gedaan word, weet ik niet.

Ik zou het erg op prijs stellen als jullie het gewoon met deze info doen en afwachten tot er meer info via de website van Adriaan komt. Aad heeft niet gezegd dat ik het niet wereldkundig mocht maken, maar merkte uit zijn reactie en snelle verandering van onderwerp, dat het niet de bedoeling is/was dat hij dit (al) tegen iemand vertelde. Verder was het een super gezellige avond waar we lekker gegeten en gedronken hebben en als afzakkertje naar Aad en Ina's stamcafé zijn geweest.

aangepast door Mr_T
Link naar bericht
Delen op andere sites

Inmiddels heb ik begrepen dat Samba-Boy jammer genoeg niet zijn mond kon houden met de info die ik hem gegeven heb... Jammer...

Ik heb het niemand laten weten? :O Ik zei dat er ander nieuws was maar gezien het feit dat ik het feit dat ik het van jou heb ging ik er niet op in.

Ongeduldigen. :P

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

- Alle B&A afleveringen komen op iTunes en zullen € 0,99 gaan kosten. Voor iedereen die hoopt dat dit ook geld voor het oude materiaal: Helaas! Het gaat om alle series van de Plaaggeest tot Amerika in de Smorenburg uitvoering.

Vraagje.. Wanneer komen de afleveringen op iTunes?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vraagje.. Wanneer komen de afleveringen op iTunes?

Aad had het over binnenkort. Als dat net zo binnenkort is als zijn biografie, kunnen we er nog wel even op wachten. Ik kan er niks over zeggen

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Telekids zendt nu dit allemaal uit.

Maandag t/m Vrijdag - 16:35 - Bassie en Adriaan en de Geheimzinnige Opdrachtgever (Korte versie)

Zaterdag en Zondag - 08:55 - Bassie en Adriaan en de Reis vol Verrassingen (Volledige aflevering)

Ideaal toch? Zo'n Bassie en Adriaan week?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...