Ga naar inhoud

[centraal] Bassie & Adriaan #2


Aanbevolen berichten

35 Jaar Bassie & Adriaan klinkt alsof ze nog steeds samen series maken en het land doortrekken...

Wat de circusoptredens betreft, ze hebben toch ook opnames eind jaren '80? Dat was in circus Renz en ik denk dat de rechten daarvan niet bij Joop van den Ende liggen.

35 jaar Bassie en Adriaan is statistisch gezien ook incorrect: In 1997 had men al '40 jaar Bassie en Adriaan', waar men 1957 als uitlaatjaar voor de artiestencarrière aanhielden. ;)

Verder is inderdaad die latere periode de periode die ik bedoelde aan Circusshows. De 1987/1989-uitzendingen zijn onder de Adrina (en zelfs Adriana) en Bassie Produkties uitgezonden. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Da's dicht bij mijn ouders, dus misschien ga ik wel. Alleen niet naar de opening, weinig zin om Bas onder ogen te komen :')

Ik ook niet echt, maar ben toch te nieuwsgierig om het te laten. Zou Bas je uberhaupt nog herkennen?

Waarschijnlijk ga ik samen met Sebastiaan, zou leuk zijn om je daar weer eens te zien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je durft in elk geval wel na die deceptie in Aalsmeer met die snauwende acrobaat :)

Ja, achteraf begrijp ik de reactie van Adriaan wel, mijn kritiek zat hem waarschijnlijk erg dwars. Los van de reacties van Bas en Aad, zie ik ze toch graag samen aan het werk, dus ik kom natuurlijk kijken.

En Wonderer, ik denk inderdaad ook dat je vrijwel onherkenbaar bent. Ik had zelfs moeite om meteen te zien dat jij het was, een jaartje terug in Naaldwijk. :)

Wat een leuk filmpje trouwens! Volgens mij op 04:21 ligt Lara in de kleedkamer...

aangepast door Jelger_de_goochelaar
Link naar bericht
Delen op andere sites

Achteraf begrijpen waarom je wordt afgesnauwd. Ik begrijp juist steeds minder van jou, maar dat ligt natuurlijk aan mij ;)

Ik vind het nog steeds niet de juiste manier en ik vind ook nog steeds dat je zo niet met fans mag omgaan, maar ik snap wel dat als je iets maakt en iemand heeft daar veel kritiek op, dat je dat dwars kan zitten. Blijkbaar zat het hem nogal hoog. Overigens beweerde Bas daarna dat ik allemaal leugens over hem en Aad op dit forum verspreidt, blijkbaar kijkt hij dus nog steeds op dit forum.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het nog steeds niet de juiste manier en ik vind ook nog steeds dat je zo niet met fans mag omgaan, maar ik snap wel dat als je iets maakt en iemand heeft daar veel kritiek op, dat je dat dwars kan zitten. Blijkbaar zat het hem nogal hoog. Overigens beweerde Bas daarna dat ik allemaal leugens over hem en Aad op dit forum verspreidt, blijkbaar kijkt hij dus nog steeds op dit forum.

Ik zou zeggen: ga er heen en doe hem de hartelijke groeten van "het forum".

Al dat gezeik is door Johan Heidbuurt gekomen en is nooit meer terug te draaien, jammer, maar dan is dat maar zo. Als jij kritiek op ze hebt moet jij dat weten en vind ik dat nooit een reden je af te snauwen. Beetje professioneel blijven is bij de heren echter erg moeilijk, maar dat zie je ook wel aan dat hele Vara gedoe van laatst.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zou zeggen: ga er heen en doe hem de hartelijke groeten van "het forum".

Al dat gezeik is door Johan Heidbuurt gekomen en is nooit meer terug te draaien, jammer, maar dan is dat maar zo. Als jij kritiek op ze hebt moet jij dat weten en vind ik dat nooit een reden je af te snauwen. Beetje professioneel blijven is bij de heren echter erg moeilijk, maar dat zie je ook wel aan dat hele Vara gedoe van laatst.

Ik denk niet dat ik hem persoonlijk zal spreken, maar ik laat me ook zeker niet weerhouden om een kijkje te nemen, daar vind ik het veel te leuk voor. :) Ik til er allemaal niet zo zwaar aan. Als ik zin heb, ga ik, als ik geen zin heb, blijf ik lekker thuis. Maar jou zal ik daar zo te horen niet tegen het lijf lopen. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk eerlijk gezegd dat hij je toch niet herkent, zolang jij je leren jas en zonnebril thuis laat :P

Je vraagt nu wel heel veel van me, he? ;)

Het is trouwens een nutteloze discussie, want ik ben natuurlijk niet op een woensdag in Nederland. |:(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik denk niet dat ik hem persoonlijk zal spreken, maar ik laat me ook zeker niet weerhouden om een kijkje te nemen, daar vind ik het veel te leuk voor. :)

Ze kunnen je natuurlijk ook niet verbieden om te komen. Zolang je ze niet aanspreekt is er weinig aan de hand. Maar ik weet niet of ik nog zou willen gaan als ik zo behandeld was. Maargoed, iedereen denkt er weer anders over.

De tentoonstelling zelf lijkt mij wel leuk, wellicht als ik een keer in de buurt ben eens kijken...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze kunnen je natuurlijk ook niet verbieden om te komen. Zolang je ze niet aanspreekt is er weinig aan de hand. Maar ik weet niet of ik nog zou willen gaan als ik zo behandeld was. Maargoed, iedereen denkt er weer anders over.

De tentoonstelling zelf lijkt mij wel leuk, wellicht als ik een keer in de buurt ben eens kijken...

Laten we er een meet van maken :D

:')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laten we er een meet van maken :D

:')

Ik vind het altijd wel knap dat iedereen dan maar zo vrij kan krijgen van zijn werk :P

Ik moet gewoon werken die dag en ik lees hier alleen maar van "als ik in de buurt ben dan ga ik misschien wel even langs" :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het altijd wel knap dat iedereen dan maar zo vrij kan krijgen van zijn werk :P

Ik moet gewoon werken die dag en ik lees hier alleen maar van "als ik in de buurt ben dan ga ik misschien wel even langs" :P

Ik bedoel niet de opening, maar een gewoon bezoek, zonder B&A erbij. In een weekend een keer.
Link naar bericht
Delen op andere sites

61-KSR-7....?

Blijkt dat het nog een "nieuwe" auto is ook waar ze mee rijden.

Kon ook niet anders want die oude Honda hadden ze al verkocht.

Ik wist overigens niet dat ze nog Preludes maakten...?!

Overigens wel leuk nummerbord ook...

Krijg Spontaan Rillingen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hele leuke shots met auto en caravan die voorbij gaan. Volgens mij zingt Bas de tweede stem, wat ie nog steeds heel aardig doet. Als hij een nieuw liedje zou schrijven en het tweestemmig opneemt, op een manier dat het niet zo keyboard achtig klinkt, zou het best eens veel aandacht kunnen krijgen, maar ik denk dat deze cover niet veel uit zal halen. Dat vind wel jammer, want volgens mij heeft hij nog steeds de kwaliteiten in huis om een lied te maken op B&A niveau. Bijvoorbeeld een liedje dat een clown voor altijd clown blijft, gewoon een liedje dat 'm op het lijf geschreven is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

61-KSR-7....?

Blijkt dat het nog een "nieuwe" auto is ook waar ze mee rijden.

Kon ook niet anders want die oude Honda hadden ze al verkocht.

Ik wist overigens niet dat ze nog Preludes maakten...?!

Overigens wel leuk nummerbord ook...

Krijg Spontaan Rillingen

Als ik het goed begrepen heb, heeft Martijn naar allerlei onderdelen gezocht en iemand anders heeft toen een Prelude in elkaar geknutseld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Volgens de gegevens van het RDW is het een geimporteerde auto die op 19 februari 2010 naar Nederland is gekomen. De auto zelf is van 3 januari 1985

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou jij mij een nieuwe usernaam kunnen PM'en, we hebben al benafans B&A fans etc en dit is véél te verwarrend. Dank je.

Maak er dan maar Sjefke van :)

Hebben jullie dit artikel ook al gezien http://www.actueelnieuwsnederland.nl/artikel/100003685/populariteit-van-bassie-adriaan-groter-dan-ooit.html en http://www.powned.tv/nieuws/media/2012/12/bassie_en_adriaan_vs_rijke_tat.html?

Zou dat door dit forum komen ? Aangezien hier de grote groep B&A fans zit.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...