Jump to content

Bassie en Adriaan op Nickelodeon

Recommended Posts

Ik heb geweldig goed nieuws:

BASSIE & ADRIAAN KOMEN WEER DOORDEWEEKS OP TV!

*O**O**O**O**O*

Het is dan niet zo laat als voorheen (23:25 uur), maar vanaf a.s. maandag is Bassie & Adriaan elke maandag t/m vrijdag tussen 19:50 en 20:20 uur te zien op Nickelodeon. Bassie & Adriaan blijven ook gewoon in het weekend (zaterdag tussen 18:10 en 18:40, en zondag tussen 18:10 en 19:05)! Dat wordt dus weer elke dag lachen, gieren en brullen!

*O**O**O**O**O*

• Replies 256
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ik hoor nou net wel weer van iemand die familie heeft die bij mtv networks werkt en die zei dat het alleen in de mei vakantie was is dat ook zo?

Zou natuurlijk best kunnen, maar stel dat de kijkcijfers ineens weer omhoog schieten, dan....

Nah, zal wel geen invloed hebben vrees ik. Ze presteerden het toch ook om het best bekeken programma van de late avond zomaar te vervangen door series die minder scoorden.

Maar vooralsnog goed nieuws dat ze (even) terug zijn *O*

ik hoor nou net wel weer van iemand die familie heeft die bij mtv networks werkt en die zei dat het alleen in de mei vakantie was is dat ook zo?

ik vind het wel een rot tijd... 10 minuten later begint GTST!!

Ik hoop t niet, want dan kunnen ze toch geen serie tot t einde laten zien?

[..]

Makkelijke keuze toch? ;)

Ja, idd. GTST is gewoon zo slecht! Half Nederland ligt valt onder de categorie "fan", nou, ik vind het niks want het is niks. En wat Married....with Children en Seinfeld betreft: het zijn hele goede series, maar het is maar een weekje en daarna kan je dat weer kijken.

[..]

Ja, idd. GTST is gewoon zo slecht! Half Nederland ligt valt onder de categorie "fan", nou, ik vind het niks want het is niks. En wat Married....with Children en Seinfeld betreft: het zijn hele goede series, maar het is maar een weekje en daarna kan je dat weer kijken.

Is de meivakantie geen twee weken voor de basisscholen? Ik denk dat ze de vakanties voor de basisscholen aanhouden, maar ik hoop dat ze er zolang mogelijk mee doorgaan!

[..]

Is de meivakantie geen twee weken voor de basisscholen? Ik denk dat ze de vakanties voor de basisscholen aanhouden, maar ik hoop dat ze er zolang mogelijk mee doorgaan!

Ja, daar zeg je me wat. Volgens mij hebben de basisscholen 2 weken en de middelbare maar 1. Jammer :(

[..]

Makkelijke keuze toch? ;)

Als het zo was dat ik B&A niet kon dromen was de keuze zeker makkelijk, maar dat is dus juist het verschil; B&A ken ik al en ik heb 97% op beelddragers vastgelegd.

GTST niet en is daarom meer essentieel om te kijken, als het herhalingen van GTST waren die ik al 100 keer had gezien had ik denk ik wel voor B&A gekozen.

[..]

Als het zo was dat ik B&A niet kon dromen was de keuze zeker makkelijk, maar dat is dus juist het verschil; B&A ken ik al en ik heb 97% op beelddragers vastgelegd.

GTST niet en is daarom meer essentieel om te kijken, als het herhalingen van GTST waren die ik al 100 keer had gezien had ik denk ik wel voor B&A gekozen.

GTST wordt de volgende dag altijd herhaald, 's morgens geloof ik ;).

[..]

GTST wordt de volgende dag altijd herhaald, 's morgens geloof ik ;).

Maar in die herhalingen is soms geknipt, soms zelfs in de spannendste scènes ;). En als je al 10 jaar kijkt, is het helemaal moeilijk om te switchen :P

Het is gewoon een lompe tijd, maarja, Nickelodeon is ook lomp.

[..]

Maar in die herhalingen is soms geknipt, soms zelfs in de spannendste scènes ;). En als je al 10 jaar kijkt, is het helemaal moeilijk om te switchen :P

Het is gewoon een lompe tijd, maarja, Nickelodeon is ook lomp.

Tja, ze kunnen bij Nickelodeon niet met iedereen rekening houden natuurlijk. Tien voor acht is een prima tijd voor kinderen. Het is meivakantie, dus even lekker lang opblijven en de dag afsluiten met Bassie & Adriaan en Kuifje (elke dag om 20:20 uur).

Welke serie van B&a is Nickelodeon nu eigenlijk aan het uitzenden? Ik heb het al een tijdje niet meer op Nickelodeon gevolgd omdat het in het weekend op tijdstippen werd uitgezonden waarop ik er eigenlijk nooit was.

Ik denk dat ze B&A wel langer uitzenden dan alleen in de meivakantie, want gisteren zijn ze begonnen met Amerika.

Zondag waren ze met de Diamant begonnen, die hebben ze dus ook alles behalve afgemaakt ;).

Weet iemand of de Diamant zaterdag weer komt of dat Nick doorgaat met Amerika ?

[..]

Zondag waren ze met de Diamant begonnen, die hebben ze dus ook alles behalve afgemaakt ;).

Weet iemand of de Diamant zaterdag weer komt of dat Nick doorgaat met Amerika ?

ZATERDAG gaat de Diamant weer verder. Nickelodeon heeft nu twee series lopen: De Diamant (zaterdag en zondag, 18:10) en Amerika (maandag t/m vrijdag, 19:50). Het is dus niet zo dat ze doordeweeks verder gaan met de serie die ze in het weekend hebben uitgezonden. Er lopen nu dus gewoon twee series tegelijk. :Y

Uit zeer betrouwbare bron, Bas zelf namelijk :X .

Samen met een paar andere leden deden we een locatietour in Vlaardingen. Bas was zeer vriendelijk en we mochten bij hem op zn kantoor komen, daar vertelde hij dat B&A ook in juni op tv komen. Echt een topvent die Bas ^O^

Het was 17.00 uur cas :P

Dat is dan op tien: Elke dag 1 aflevering, 's zaterdags 2...

Rond 17.00!

Nu ben ik meteen klaarwakker :)^O^

Als ik goed lees, is Bassie en Adriaan binnenkort om 17u00 op Nickelodeon te zien?? Dat zou fantastisch zijn, is het hier (in België dus) ook te zien :P

Het was 17.00 uur cas :P

Dat is dan op tien: Elke dag 1 aflevering, 's zaterdags 2...

Rond 17.00!

Coooooooool!!! 8-)

*baron* Dat is geweldig nieuws!

Bassie & Adriaan om 17:00 uur. Dat zou geweldig zij.

Dus als ik het goed begrijp, komt Bassie & Adriaan vanaf juni elke dag om 17:00 uur, doordeweeks 1 aflevering en in het weekend 2 afleveringen. Klopt dit?

Ik vind het wel beter dat het om 17.00 komt want dan is er toch nix leuks op tv.

En gelukkig doen ze het ook niet om 12.00 's middags bijvoorbeeld, want dan zit ik op school.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...