Ga naar inhoud

Bassie & Adriaan #5


Aanbevolen berichten

Wel jammer dat dit waarschijnlijk meteen ook 20% was van wat we gaan zien van Bas en Aad in de film. Ik vind het er bijzonder uitzien maar ergens toch ook wel zonde dat Paul niet eens is gevraagd...

Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moet denken. Het is aardig, maar het voelt toch als 'close but no sigar'. Ik bedoel kom op, we hebben het hier over BASSIE EN ADRIAAN. Die laten zich niet opsluiten en zelfs áls ze zich laten opsluiten (Verzonken stad in het busje, Kroon in die ruïne, Schatkaart met die kist in de grot, Professor met die opsluiting van Bassie... eigenlijk werden ze best vaak opgesloten) weten ze zelf er weer uit te komen. Daar hebben ze geen neefjes of Keet & Koen voor nodig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 271
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

De reden dat Paul niet gevraagd is heeft denk ik te maken met de langslepende rechtszaak tussen B&A en de boevenacteurs. Ik denk niet dat die nog door 1 deur kunnen met elkaar.

 

Edit: overigens raar dat men die rechtszaak zo goed binnenskamers heeft weten te houden al die jaren.

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites

De reden dat Paul niet gevraagd is heeft denk ik te maken met de langslepende rechtszaak tussen B&A en de boevenacteurs. Ik denk niet dat die nog door 1 deur kunnen met elkaar.

 

Edit: overigens raar dat men die rechtszaak zo goed binnenskamers heeft weten te houden al die jaren.

Is helaas ook hetgene waar ik aan zat te denken maar ik bleef hoop hebben en denken "nah, zó extreem zakelijk rondom zoiets zullen ze toch wel niet zijn en laten ze de creativiteit toch niet beïnvloeden?". Al typende denk ik "Jaweeeel dat doen ze wel" _O-

Link naar bericht
Delen op andere sites

Adriaan lijkt ook niet meer op Adriaan. Te dik en te oud, sorry dat ik het zo bot zeg, maar het kan echt niet meer, helemaal niet nu alles tegenwoordig zo vreselijk scherp is.

Nou, van mij mag je dat gerust zeggen. Jaren geleden zongen wij thuis al onze eigen versie van het oude introliedje: "Adriaan is hoogbejaard, en Bassie is voor gek verklaard".

Toen waren ze al oud! En dan moest dan voor acrobaat doorgaan. (Bij Bassie viel het alleen minder op omdat hij onder de schmink zat.)

 

Er valt nog meer over te zeggen, maar ik wil geen tere zieltjes kwetsen met mijn sarcasme. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is nou waarom ik deze film wil zien,Bas en Aad in hun oude dubbelrol.

Maar wat is er met B2 gebeurt,zit die nog in de gevangenis want de Baron en Japie zijn in Europa vrijgekomen zonder hem,en daarna is B2 nooit teruggekeerd.

En Harry en B100 horen we ook niks meer van.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Laten we eerst maar de film afwachten voor we hem de grond in boren. Ik was erbij vorige week in Avifauna en toen kon je wel merken dat beide heren echt op leeftijd zijn. Aad liep trouwens nog wel prima maar Bas werd rondgereden in een golfkar. Als ik trouwens eerlijk ben vind ik Aad er toch iets beter uitzien dan twee jaar geleden. Aan het einde van de dag was er trouwens nog even tijd voor fans om met de heren op de foto te gaan. Ondanks dat ik dit twee jaar geleden ook deed wederom een foto laten maken. Naast Aad zie ik er zelf ook beter uit, Paar kilo's eraf haha.

Link naar bericht
Delen op andere sites

 

Waarom hier wel zijn oude kostuum met riem en in de film niet. Dat is mij toch wel een raadsel.

 

Ik zie trouwens in dit artikel dat er plannen zijn voor ook een serie met Keet & Koen, maar die 'plannen' van Bassie & Adriaan kennen we nu wel. Bas zegt daarbij ook dat het zich af zal spelen in het universum van Bassie & Adriaan, dus met dezelfde boeven. Maar dan denk ik toch echt dat je niet verder komt dan die boeven die nu in de film spelen. Dat zijn dus niet echt boeven uit het Bassie & Adriaan-universum, want het lijkt me sterk dat Bas en Aad ook nog in die serie de Baron en Vlugge Japie gaan spelen.

aangepast door BeRei
Link naar bericht
Delen op andere sites

De grond in boren en realistisch zijn zijn twee verschillende dingen...

Idd., die pens van adriaan...!

Misschien kunnen we deze film maar het beste aan de binnenkant van onze ogen bekijken! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag heb ik de het boekje ''Bassie & Adriaan op school'' binnengekregen.

Er bleken wat lichte gebruikssporen in de kaft te zitten, en wat tekeningen van een kind..

Maar die kindertekeningen bleken handtekeningen te zijn van B&A zelf!

 

post-1055-0-21045100-1432396531_thumb.jpg

 

Opmerkelijk dat die verkoper niks over heeft gezegd, meestal wordt dat wel vermeld (en voor veel meer verkocht).

Toch leuk mijn eerste gesigneerde artikel. 

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoe kun je handtekeningen met kindertekeningen verwisselen! :+

Nou simpel, je kijkt heel vluchtig zo'n boekje door om te kijken of alle bladzijden er wel inzitten. 

En dan lijken het in eerst instantie wel kindertekeningen, dat komt vaker voor dat er al in geschreven is, ik heb zelf ook nog een boek 

waarin het adres en naam van de vorige eigenaar in staat. 

 

Ik zie dat ze na lange tijd weer een filmpje op Adriaan's kanaal is geupload is, maar die circusuitzendingen waren toch niet van zij?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ja, het is weer zover, deel 1 van de videomediabanden uit 1981 wordt weer op marktplaats aangeboden.

Dit keer gaat het om een videotheekuitgave. Het hoogste bod tot nu toe : €40,00. 

 

Wie betaald er nou zoiets, het zijn wel oude banden (eerste zelfs), maar het zijn maar huurvideo's....

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites

Sietse Hoegee biedt inmiddels 40, ook een naam die ik nog van hier ken. Wauw, dat mensen zoveel betalen voor een brakke ex-rental met niks nieuws onder de zon (want dat is het gewoon, enkel deel 3 heeft een fragmentje van 40 seconden max wat het interessant maakt).

 

EDIT: Nu zie je op die foto op Marktplaats wel heel goed hoe de cover van die quasi-eerste uitgave (de eerste na de VCR-blokband die ervoor nog is uitgebracht) ook gewoon een opgeplakte fotokaart is. :D

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Die voorkant ziet inderdaad een beetje raar uit, maar ik dacht dat bij huurvideo's hoorde.

 

Dit doet me wel denken aan deze advertentie van september 2014.

 

post-1055-0-33733000-1433784418_thumb.png

 

 

Uiteindelijk werd er 15.000 euro geboden voor die banden.

Laatst zag ik ook weer dat een band van die Sleutel uit 1991 voor 25 euro werd verkocht.

Tot nu heb ik 1 euro uitgegeven aan banden.  :P

 

Zou het kunnen dat diegene die dat stukje op de achterkant van de band heeft geschreven, ook

die plaaggeestboekjes als ''Op school'' en ''Pechvogels'' heeft geschreven?

Het is op de zelfde ''kinderlijke'' manier geschreven. Ik weet niet hoe ik daar aan kom, Maar ik denk zelf dat een vrouw ze geschreven heeft. 

aangepast door Floris97
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat fragment zit toch alleen in deel 3?

Dit is deel 1.

Ik zei het wat onhandig maar dat is precies wat ik bedoelde te zeggen ;) Alleen deel 3 is een beetje interessant en dan ook nog voor een fragmentje van nog geen 40 seconden.

En Floris, maak eens wat betere foto's man... Van wat ik uit die low-quality screengrab van je kan halen is dat weer de heruitgave van Video Media. Al zie ik wel genoeg bekenden onder die foto van Facebook staan, de bekende tiepjes zoals LogtichXL, die betalen gerust de volle mep ervoor ja denk ik wel :P

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zei het wat onhandig maar dat is precies wat ik bedoelde te zeggen ;) Alleen deel 3 is een beetje interessant en dan ook nog voor een fragmentje van nog geen 40 seconden.

En Floris, maak eens wat betere foto's man... Van wat ik uit die low-quality screengrab van je kan halen is dat weer de heruitgave van Video Media. Al zie ik wel genoeg bekenden onder die foto van Facebook staan, de bekende tiepjes zoals LogtichXL, die betalen gerust de volle mep ervoor ja denk ik wel :P

 

De forumsoftware verkleint foto's, even op klikken voor de volledige versie.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Uiteindelijk werd er 15.000 euro geboden voor die banden.

Geboden, of ook echt betaald?

Vijftienduizend euro voor Bassie en Adriaan en de verloren videobanden? Ik vind het moeilijk te geloven. Als je dat er echt voor neerlegt, dan wordt het tijd voor gedwongen opname denk ik. (En dan bedoel ik geen video-opname...)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geboden, of ook echt betaald?

Vijftienduizend euro voor Bassie en Adriaan en de verloren videobanden? Ik vind het moeilijk te geloven. Als je dat er echt voor neerlegt, dan wordt het tijd voor gedwongen opname denk ik. (En dan bedoel ik geen video-opname...)

 

Ik weet wat er voor betaald is, het is wèl veel naar mijn mening, maar in de verste verte nog niet eens bij de 500 euro in de buurt ;) 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh ja, dan valt het nog wel mee. Geen dwangverpleging voorlopig voor de koper.

 

Ik heb wel eens voor 300 dollar één aflevering opgespoord van een heel onbekende BBC serie uit 1983, voor iemand die er blijkbaar erg op gebrand was.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet wat er voor betaald is, het is wèl veel naar mijn mening, maar in de verste verte nog niet eens bij de 500 euro in de buurt ;)

Wat werd er dan wel voor betaald?

 

Geboden, of ook echt betaald?

Vijftienduizend euro voor Bassie en Adriaan en de verloren videobanden? Ik vind het moeilijk te geloven. Als je dat er echt voor neerlegt, dan wordt het tijd voor gedwongen opname denk ik. (En dan bedoel ik geen video-opname...)

 

Sommige fans hebben een beetje teveel geld..  Ik heb zowel van die dingen op marktplaats gezien: 20 euro voor een video-cd, 25 euro voor videoband,

39 euro voor een 'zeldzame' magazine, 50 euro voor een 'zeldzame' lp..

 

Maar door die recente advertentie ben ik ook gestopt met videobanden kopen op internet, zelfs echt oude banden. Je betaald je helemaal scheel. Zelfs al vragen ze een redelijke prijs ervoor, dan komen er ook nog eens verzendkosten bovenop. Ondanks dat ze verschillend zijn van de dvd's vind ik ze toch maar een paar euro per stuk waard.

 

Bij mijn kringloop gooien ze sowieso videobanden weg, maar ze bewaren altijd B&A voor mij. Dus dan haal ik daar wel mijn videobanden vandaan.

Anders gewoon van een rommelmarkt of uit een andere tweedehandswinkel.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...