Ga naar inhoud

[centraal] Bassie & Adriaan #3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 262
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Ik wilde altijd al eens zelf bij de locaties gaan kijken. En nu met het 35-jarige jubileum van Bassie en Adriaan was het een mooi moment om naar Vlaardingen te gaan. Hierbij wat foto's:

312452_293075507482160_1089550220_n.jpg

304137_293075840815460_279167890_n.jpg

408426_293075904148787_538095261_n.jpg

395494_293076010815443_327365607_n.jpg

486070_293076047482106_291298039_n.jpg

23391_293075997482111_1634208370_n.jpg

424097_293076214148756_867594828_n.jpg

734167_293076320815412_1429606422_n.jpg

486040_293076547482056_1221699330_n.jpg

En aangezien we nog tijd over hadden zijn we naar Haarlem afgereisd om de gevangenis uit de Schatkaart en Reis door Europa te zien:

376399_293076520815392_249429952_n.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eigenlijk sta je daar op het verkeerde punt. Ik kom uit Haarlem en ik weet precies waar de Baron staat als hij met Japie de gevangenis uit loopt. Als je op onderstaande link klikt en op dat punt StreetView aan zet, zit je precies goed. Als je dan 180 graden draait, zit je precies op het punt dat je Japie weg ziet rennen.

Overigens was de gevangenis uit de Schatkaart niet die gevangenis in Haarlem.

aangepast door djkoelkast
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ze staan niet hier gehost. ;) Maar op mijn Facebook pagina. En dat het de juiste plek niet was wisten we. Maar we hadden al een hele dag in de benen en waren blij dat we weer in de trein zaten.

Die plaatjes die ik verwijderd heb stonden wel degelijk hier gehost als attachment, die heb ik verwijderd. Daar stonden screencaps van B&A series bij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik dacht dat de post aan mij gericht was maar blijkbaar dus niet.

Kijk even naar de post boven mijn post, daar zie je dat ik die post heb bewerkt en daar stonden de plaatjes in ;)

Uiteraard mag je hier wel gewoon plaatjes van locaties hosten (dus uploaden op het forum) die je zelf hebt gemaakt. Zolang het maar geen caps uit de series zijn enzo, die mogen extern gehost worden en geplaatst in img-tags.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo vriendjes en vriendinnetjes, fijn dat jullie er zijn. Wat is er allemaal gebeurd de laatste tijd? Dat zal ik jullie eens haarfijn vertellen.

Zoals bekend gooit Bassie en Adrina Producties nagenoeg iedere video met ook maar de kleinste hint van foto's of bewegende beelden van Bassie en Adriaan op YouTube offline. Dit gebeurt al jaar en dag, maar ik vroeg me af, wat zou er gebeuren als een grote YouTuber met die zaken te maken krijgt? Ik dacht, dan zal het vast wel helemaal mislopen, die laat niet op zich zitten. Precies toen ik dat dacht, bleek de grote 'Fuck Bassie Week' net afgelopen.

Wat is de Fuck Bassie Week? Wel vriendjes en vriendinnetjes, het begon allemaal op het kanaal van één van de meest verdienende Nederlandse YouTubers, Banjomovies, toen hij een copyrightclaim aan z'n kont kreeg te hangen.

http://www.youtube.com/watch?v=bDoxUv68AaM

Zoals je ziet besluit hij met zijn 15.000 viewers in slechts een paar dagen tijd (Je moet in het geval van Nederland klein denken, dit is écht een van de grootste YouTubers :P) om de 'Fuck Bassie Week' op te zetten. De video's komen terug online, de clown kan het schudden. Maar daar bleef het niet bij.

En ook de promo voor de echte Bassie en Adriaan-game mag het ontgelden:

"KUT Clown, WE COMING FROM BANJOTOWN, WE ARE OWNERS."

"Thumbs up als je BanjoTown beter vind dan deze chagrijnige clown."

"HOE ZIELIG IS HET OM VIDEO OFFLINE TE HALEN VOOR EEN FOTO, BANJOTOWN FOREVER! HAAT AAN DIE ZIELIGE CLOWN!"

"#Fuckbassie, krijg geen ruzie met het Banjo-Legioen!"

Ook de likes/dislikes-ratio van de Bassie en Adriaan-filmpjes zijn flink teruggelopen: Zo heeft de gamepromo nu het dubbele aantal dislikes over het aantal likes.

Tja, het moest er eens van komen: de clown heeft de verkeerde YouTuber aangepakt, en hij heeft z'n 3 filmpjes gewoon weer opnieuw erop gepleurd. Groot gelijk :)

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had de link naar Mike doorgestuurd. Hij had via Marktplaats wat spullen van B&A van mij gekocht en had me op Facebook uitgenodigd. Ik ken hem verder niet, maar ik geloof wel dat jullie niet bepaald de beste vrienden zijn. Overigens heeft hij niet zo lang geleden een filmposter in elkaar geknutseld en die afbeelding op Facebook gezet. Er staat op: "Het Retroforum presenteert "Clown Bassie en de wraak op Jelger Dees." Een of andere lolbroek heeft dat naar Bassie zelf doorgemaild en ik word nu gezien als de maker van de poster, met alle gevolgen van dien. Heel vervelend.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had de link naar Mike doorgestuurd. Hij had via Marktplaats wat spullen van B&A van mij gekocht en had me op Facebook uitgenodigd. Ik ken hem verder niet, maar ik geloof wel dat jullie niet bepaald de beste vrienden zijn. Overigens heeft hij niet zo lang geleden een filmposter in elkaar geknutseld en die afbeelding op Facebook gezet. Er staat op: "Het Retroforum presenteert "Clown Bassie en de wraak op Jelger Dees." Een of andere lolbroek heeft dat naar Bassie zelf doorgemaild en ik word nu gezien als de maker van de poster, met alle gevolgen van dien. Heel vervelend.

Michael Brouwer, MichaelB, Mike B., bassieenadriaantour en weet ik wat voor namen hij hier nog gebruikt is een naargeestig mannetje. Hij heeft naar ik nu hoor ook al de naam van Retroforum misbruikt (zou je mij die poster eens kunnen sturen via een PM?) en hij loopt materiaal wat hier wordt aangeboden door onze users te jatten en onder zijn naam opnieuw te uploaden.

Hij heeft trouwens nog veel meer narigheid uitgehaald met o.a. users van dit forum. Hij heeft niet voor niets een hoop vijanden en hij likt zich in bij jan en alleman.

Ondertussen had hij trouwens zelf een youtubekanaal met volledige videobanden (ook 100x B&A en de Trosster bijvoorbeeld) van B&A onder verdekte namen, een zogenaamd geheim kanaal. Hij deelt en uploadt B&A materiaal naar wie het maar wil, hij heeft bijvoorbeeld ook de B&A achtergrondmuziek cd die Aad zo veel inspanning heeft gekost op bittorrent gezet samen met alle andere achtergrondmuziek. Ondertussen doet hij zich voor als heilige en doet net of hij van niks weet of geeft anderen (die of niet bestaan of van niks weten) de schuld.

Trek zelf je conclusies maar ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een of andere lolbroek heeft dat naar Bassie zelf doorgemaild en ik word nu gezien als de maker van de poster, met alle gevolgen van dien. Heel vervelend.

Een of andere lolbroek = Michael Brouwer zelf, daar steek ik mijn hand voor in het vuur. Of het is z'n rechterhand, Tim Wiessner. Ik denk in ieder geval dat dit het goede moment is om mijn duit in het zakje te doen: HaatKanaal, MrTokkieBoy en twintigduizend andere accounts met haatvideo's direct richting mij komen van zijn naam (Al zal hij altijd stellig blijven ontkennen, omdat zijn vriendje Tim Wiessner dat allemaal voor hem gemaakt en gemonteerd heeft), waarbij hij allerlei filmpjes van mij afkomstig heeft lopen verkloten en geüpload onder de namen van de meest bekeken video's op mijn kanaal (wat hij inmiddels offline heeft laten halen). En verder: www.twitter.com/pennopenno -> Niemand zal dit begrijpen zonder enige uitleg, maar dit was/is een debiel twitterkanaal met allerlei schrijfsels waarbij hij (En hij = Michael en/of Tim Wiessner) eerst mij wilde pakken, maar toen ik hem geblokkeerd had besloot hij mijn vrienden op twitter lastig te vallen.

Onthou die naam. Tim Wiessner. Want, nu het mooiste: Ik heb in het verleden bij Beeld & Geluid een uitzending van De Stop en Stap Show gekocht en deze heb ik op en gegeven moment op Marktplaats te koop aangeboden, ik was er klaar mee. Vervolgens kwam ene Tim Wiessner die aanbood deze DVD over te kopen. Hé, prima. Verkocht. Nu schetst mijn verbazing dat Michael Brouwer onder zijn 'geheime' account 'Thenameofthissong' (Waarop hij continue loopt te bedelen bij mensen of ze het muziekje uit de Schatkaart, wat ook gebruikt is in de Jackie Chan-film Armour of God) loopt op te scheppen dat hij de Stop en Stap-aflevering in DVD-kwaliteit heeft en heeft geüpload. Probleem alleen is dat die video inmiddels verwijderd is. Maar dat is nog niet eens het vreemdste: Een vriend van Michael Brouwer, ene Tim Wiessner, mailde mij, een paar maanden na de verkoop van de DVD (dus er was even overheen gegaan) dat hij van mijn 'ruzie' met Mike/Michael afwist. Ruzie? Brouwer loopt mij zonder enige aanleiding (jaloezie misschien?) belachelijk te maken. Dat is geen ruzie, dat is stalking, smaad, zwartmaking en whatnot. In ieder geval; Tim bood aan om tussen mij en Mike gewoon een tussenpersoon te wezen om de boel uit te praten. Daar reageerde ik niet op, waarna ik snel een tweede mail kreeg die al meer in de chanterende richting ging; Mocht ik geen reactie geven op zijn mail zou er helaas aangifte tegen mij moeten worden gedaan wegens cyberpesten, stalking en smaad. Ze konden me bereiken op mijn thuis-telefoonnummer (wat al jááren niet meer gebruikt wordt behalve voor zakelijke gegevens, dus daar kunnen ze toch niks mee)... Wie stalkte nu wie? :')

Meneer van Toor, ik weet niet of u hier nog leest, echt niet. Maar ik wil bij deze hier en nu even keihard duidelijkmaken dat Michael Brouwer of hoe hij zichzelf ook mag noemen absoluut niet te vertrouwen is! Hij probeert zich bij uw bedrijf/bedrijven naar binnen te slijmen door middel van veel mailcontact met Martijn Passchier, maar ik heb genoeg bewijzen om aan te tonen dat deze persoon in kwestie een vieze onbetrouwbare hond is die er vooral op uit is zijn eigen naam in de spotlight te krijgen, ten koste van u!

Maargoed, uiteindelijk is het zieligste wel gewoon dat Michael Brouwer, nu hij geband is op Retroforum nadat bleek dat hij mensen liep lastig te vallen tijdens het vissen naar persoonlijke informatie van andere leden, nu zo'n butthurt tegenover 'het foorrrrum' heeft dat hij ons moet lopen zwartmaken. Kom, we gaan hem slaan.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Mike is niet zo lang geleden naar voorstellingen van Bassie geweest en zijn circusbord wordt in Terschuur tentoongesteld. Volgens Mike heeft Bas gevraagd of hij van 'het forum' was en heeft gewoon keihard staan liegen dat hij daar niks mee te maken had en dat hij mij niet kende! Hij vertelde mij dat hij tegenover Bas altijd zal ontkennen de poster te hebben gemaakt. Ik heb nog een mail gestuurd dat zowel het forum als ik niks met die poster te maken hebben. Werd niet geloofd.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...