Hmmm ze komen me wel vaag bekend voor.....
Op een rustiger moment ff op zoeken. (zit nu op me werk)
Welkom op Retroforum
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Registreer je vandaag nog en doe mee in deze gezellige community die gaat over alles wat retro is. Heb je al een account? klik dan hier om in te loggen. - Heb je nog geen account? Waar wacht je nog op? Het is geheel gratis! Klik hier en maak een account aan.
Gepost 21-02-2012 - 13:02
If you are a minority of one, the truth is the truth.
Gepost 21-02-2012 - 13:22
djkoelkast, op 21-02-2012 - 12:58, zei:
Er is ook zo'n blauwe miereneter en een mier, ook Coyote-achtige tekenfilms. Alhoewel die iets minder leuk zijn omdat die miereneter praat en er een lachband onder zit vind ik ook die leuk om te zien.

The Ant and the Aardvark
Volgens mij een werk van de makers van The Pink Panther cartoons.

The Ant and the Aardvark
Volgens mij een werk van de makers van The Pink Panther cartoons.
Ja, klopt.
Deze cartoons zitten in de tekenfilmreeks van The Pink Panther, zoals Pinky and the Brain altijd zaten in de tekenfilmreeks van de Animaniacs.
Het zijn volgens mij altijd 3 cartoons; de eerste is Pink Panther, de 2e dus The Ant and The Aardvark en de 3e weer Pink Panther.
De filmpjes worden ook regelmatig uitgezonden op Boomerang.
EDIT: Het geposte filmpje is één van de allereerste afleveringen, want op Boomerang hebben ze tegenwoordig hele andere stemmen
Post bewerkt door: RM op: 21-02-2012 - 13:24
...
Gepost 21-02-2012 - 14:52
Ik ken alleen deze stemmen, ik heb 2 afleveringen op Betamax staan die ik al vanaf mijn jeugd heb. Daar staat ook Olympinks op (Pink Panther op de olympische spelen). Die heb ik onlangs op dvd gekocht (A Pink Christmas) en is verder nooit op video uitgebracht voor de dvd release van een paar jaar geleden.
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
gij bent mijn computer superhero :D
Gepost 23-02-2012 - 19:02
Nieuwe avatar... Een klein paintwerkje van 2 verschillende opnames van André van Duin die in 2 uitzendingen van zijn theaterrevue het liedje 'De kleine clown' zong.
Doei
Gepost 25-02-2012 - 17:22
djkoelkast, op 21-02-2012 - 14:52, zei:
Ik ken alleen deze stemmen, ik heb 2 afleveringen op Betamax staan die ik al vanaf mijn jeugd heb. Daar staat ook Olympinks op (Pink Panther op de olympische spelen). Die heb ik onlangs op dvd gekocht (A Pink Christmas) en is verder nooit op video uitgebracht voor de dvd release van een paar jaar geleden.
Dit zijn die andere stemmen (zo ken ik ze eigenlijk alleen
Dan hebben we hier een beetje hetzelfde als met Paling en Ko
...
Gepost 25-02-2012 - 17:33
Hahaha ik heb niet echt 'n ava, het enige wat me naam waar zou kunnen maken is 'n logitech toetsenbord of iets dergelijks.
Dus gewoon heel degelijk een foto van mij & 'n vriendin.
Dus gewoon heel degelijk een foto van mij & 'n vriendin.
Gepost 26-02-2012 - 01:16
RM, op 25-02-2012 - 17:22, zei:
Dan hebben we hier een beetje hetzelfde als met Paling en Ko 
Ja, het begint wat offtopic te raken nu maar ach
Post bewerkt door: samba-boy op: 26-02-2012 - 01:17
Doei
Gepost 13-03-2012 - 23:40
Sinds ik de nieuwe Muppetfilm heb gezien, vond ik Animal helemaal geweldig. Ik spaar eigenlijk niks van hem, maar een avatar kan geen kwaad
Gepost 18-03-2012 - 19:47
Ik vind Uncharted 3 een hele vette game en dat poppetje van Little Big Planet ziet er heel grappig uit. Dit is dus eigenlijk dat poppetje van LBP, maar dan met de outfit van Nathan Drake (de 'hoofdrol' in de game) (:
Gepost 18-03-2012 - 23:33
Zit er toch aan te denken nu een avatar te maken wat passend is bij m'n naam; eerdaags op school maar is met photoshop/illustrator aan de gang gaan
Gepost 19-03-2012 - 00:41
Waarom zou je dat in Illustrator doen?
[17:05:09] Zipo - www.billboardproject.be -Missing The Times We Never Get To Share says:
Gepost 19-03-2012 - 18:02
Gepost 12-04-2012 - 22:54
Nou bij deze heb ik zonet ff iets heel simpels in elkaar gezet; me oude avatar vervaagd met een logo van logitech erover heen, inspiratie is verdwenen
Gepost 13-04-2012 - 08:56
Geen slecht idee, maar als ik je een hint mag geven over de uitvoering.
Misschien het logitech logo opsplitsen, de tekst naar beneden trekken en het logo zelf wat opzij.
Tenzij het natuurlijk je bedoeling was om je gezicht te bedekken
Misschien het logitech logo opsplitsen, de tekst naar beneden trekken en het logo zelf wat opzij.
Trust me, I'm a psycopath! (Jekyll)
Gepost 13-04-2012 - 14:09
randy_roes, op 13-04-2012 - 08:56, zei:
Geen slecht idee, maar als ik je een hint mag geven over de uitvoering.
haha helemaal de bedoeling was dat niet; bedankt voor de tip & geef je ook gelijk daarin, zal vanavond eens even een aanpassing maken
Log in
Registreer 

Naar boven