Coy 21 februari 2012 gepost Share 21 februari 2012 gepost Hmmm ze komen me wel vaag bekend voor..... Op een rustiger moment ff op zoeken. (zit nu op me werk) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 21 februari 2012 gepost Share 21 februari 2012 gepost (aangepast) Er is ook zo'n blauwe miereneter en een mier, ook Coyote-achtige tekenfilms. Alhoewel die iets minder leuk zijn omdat die miereneter praat en er een lachband onder zit vind ik ook die leuk om te zien. The Ant and the Aardvark Volgens mij een werk van de makers van The Pink Panther cartoons. Ja, klopt. Deze cartoons zitten in de tekenfilmreeks van The Pink Panther, zoals Pinky and the Brain altijd zaten in de tekenfilmreeks van de Animaniacs. Het zijn volgens mij altijd 3 cartoons; de eerste is Pink Panther, de 2e dus The Ant and The Aardvark en de 3e weer Pink Panther. De filmpjes worden ook regelmatig uitgezonden op Boomerang. EDIT: Het geposte filmpje is één van de allereerste afleveringen, want op Boomerang hebben ze tegenwoordig hele andere stemmen 21 februari 2012 aangepast door RM Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 21 februari 2012 gepost Share 21 februari 2012 gepost Ik ken alleen deze stemmen, ik heb 2 afleveringen op Betamax staan die ik al vanaf mijn jeugd heb. Daar staat ook Olympinks op (Pink Panther op de olympische spelen). Die heb ik onlangs op dvd gekocht (A Pink Christmas) en is verder nooit op video uitgebracht voor de dvd release van een paar jaar geleden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 23 februari 2012 gepost Share 23 februari 2012 gepost Nieuwe avatar... Een klein paintwerkje van 2 verschillende opnames van André van Duin die in 2 uitzendingen van zijn theaterrevue het liedje 'De kleine clown' zong. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
RM 25 februari 2012 gepost Share 25 februari 2012 gepost Ik ken alleen deze stemmen, ik heb 2 afleveringen op Betamax staan die ik al vanaf mijn jeugd heb. Daar staat ook Olympinks op (Pink Panther op de olympische spelen). Die heb ik onlangs op dvd gekocht (A Pink Christmas) en is verder nooit op video uitgebracht voor de dvd release van een paar jaar geleden. Dit zijn die andere stemmen (zo ken ik ze eigenlijk alleen ) Dan hebben we hier een beetje hetzelfde als met Paling en Ko http://www.youtube.com/watch?v=QEPOMJZclQg Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 25 februari 2012 gepost Share 25 februari 2012 gepost Hahaha ik heb niet echt 'n ava, het enige wat me naam waar zou kunnen maken is 'n logitech toetsenbord of iets dergelijks. Dus gewoon heel degelijk een foto van mij & 'n vriendin. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 26 februari 2012 gepost Share 26 februari 2012 gepost (aangepast) Dan hebben we hier een beetje hetzelfde als met Paling en Ko Heeft Paling & Ko dan ook andere stemmen gekregen door de jaren heen of...? Daarover gesproken, kwam er een jaar of 3 geleden achter dat er DVD's zijn uitgekomen. Kort erop vond ik er ook banden van bij de V&D. Jazeker, videobanden. Ik vond het ook vreemd, het was voor 0,99 cent in een Rotterdamse V&D, uitverkoop zeker. Gekgenoeg missen de DVD-uitgaves de geniaal foute intro-theme. Ja, het begint wat offtopic te raken nu maar ach 26 februari 2012 aangepast door samba-boy Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 13 maart 2012 gepost Share 13 maart 2012 gepost Sinds ik de nieuwe Muppetfilm heb gezien, vond ik Animal helemaal geweldig. Ik spaar eigenlijk niks van hem, maar een avatar kan geen kwaad Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Melki 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Ik vind Uncharted 3 een hele vette game en dat poppetje van Little Big Planet ziet er heel grappig uit. Dit is dus eigenlijk dat poppetje van LBP, maar dan met de outfit van Nathan Drake (de 'hoofdrol' in de game) (: Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Zit er toch aan te denken nu een avatar te maken wat passend is bij m'n naam; eerdaags op school maar is met photoshop/illustrator aan de gang gaan Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 18 maart 2012 gepost Share 18 maart 2012 gepost Waarom zou je dat in Illustrator doen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 19 maart 2012 gepost Share 19 maart 2012 gepost Waarom zou je dat in Illustrator doen? omdat ik op het moment voor school bij grafische vormgeving toch iets moet maken in illustrator; daarbij dat ik misschien ietwat bruikbaars tegen kom haha Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 12 april 2012 gepost Share 12 april 2012 gepost Nou bij deze heb ik zonet ff iets heel simpels in elkaar gezet; me oude avatar vervaagd met een logo van logitech erover heen, inspiratie is verdwenen :') Quote Link naar bericht Delen op andere sites
randy_roes 13 april 2012 gepost Auteur Share 13 april 2012 gepost Geen slecht idee, maar als ik je een hint mag geven over de uitvoering. Misschien het logitech logo opsplitsen, de tekst naar beneden trekken en het logo zelf wat opzij. Tenzij het natuurlijk je bedoeling was om je gezicht te bedekken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Logitech 13 april 2012 gepost Share 13 april 2012 gepost Geen slecht idee, maar als ik je een hint mag geven over de uitvoering. Misschien het logitech logo opsplitsen, de tekst naar beneden trekken en het logo zelf wat opzij. Tenzij het natuurlijk je bedoeling was om je gezicht te bedekken haha helemaal de bedoeling was dat niet; bedankt voor de tip & geef je ook gelijk daarin, zal vanavond eens even een aanpassing maken Quote Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 13 juni 2013 gepost Share 13 juni 2013 gepost Mijn avatar: Het spel RuneMaster 3 op de MSX 2 had 3 disks, en op elke disk stond een ander 'bord' van hetzelfde spel. Elk bord had ook 4 wisselende spelers die je zelf kon spelen of door de computer kon laten besturen. Bij 'bord' 3 was ik altijd dit karakter, omdat hij de hoogte start HP had, en omdat hij er wel stoer uit ziet. Ik gebruik ook op sommige fora een afbeelding van een Snatcher, uit het MSX 2 spel SD Snatcher, mijn favoriete spel allertijden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 13 juni 2013 gepost Share 13 juni 2013 gepost MSX2, nice Quote Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 13 juni 2013 gepost Share 13 juni 2013 gepost Daar is het leed dat gamen heet wel zo'n beetje mee begonnen bij mij Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lumphie 14 juni 2013 gepost Share 14 juni 2013 gepost Als er iets is waar ik vrolijk van word dan is het Totodile! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 14 juni 2013 gepost Share 14 juni 2013 gepost Daar is het leed dat gamen heet wel zo'n beetje mee begonnen bij mij Bij mij begon het op een Philips Videopac G7000 die we bij de videotheek huurde. Later kregen we er zelf een. Het volgende spellenmonster was een Canon V-20 MSX1 64K. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Samsonfan101 15 juni 2013 gepost Share 15 juni 2013 gepost Mijn avatar komt van één van mijn favoriete programma`s Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 juni 2013 gepost Share 15 juni 2013 gepost Mijn avatar komt van één van mijn favoriete programma`s Haha, die is ook wel vrij duidelijk Quote Link naar bericht Delen op andere sites
r3ap4r 16 juni 2013 gepost Share 16 juni 2013 gepost Het mijne is Sir Arthur van Ghosts'n'Goblins. Uren, dagen (en veel geld) versleten op dat kastje indertijd. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 16 juni 2013 gepost Share 16 juni 2013 gepost En welkom op Retroforum Quote Link naar bericht Delen op andere sites
De Tegenpartij 21 juni 2013 gepost Share 21 juni 2013 gepost De mijne is een afbeelding van F. Jacobse. Een typetje van kees van kooten van vroeger. Voornamelijk voor zakelijk dat ik nu eenmaal vaak op het net F. Jacobse of De Tegenpartij heet. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MsMarvel87 24 juli 2013 gepost Share 24 juli 2013 gepost Uhm, ik de grote narcist heb een avatar van... mijzelf. Lol Quote Link naar bericht Delen op andere sites
VR!DZ 24 juli 2013 gepost Share 24 juli 2013 gepost Duidelijker dan dat kan het niet worden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
seob 15 oktober 2013 gepost Share 15 oktober 2013 gepost (aangepast) Mijn avatar is een van de videopac prototype die ik in mijn bezit had. Mijn pa had een doos met videopac spellen gevonden op de stort en die voor mij meegenomen. Toen ik in de doos ging kijken kwam ik 4 cartridges tegen met een getypte sticker in plaats van een normaal label. Nader onderzoek op internet wees uit dat het prototype waren van spellen, die niet of aangepast op de markt zijn verschenen. Vandaar mijn avatar,. Het betreft het spel robot city, waar ik voor de release van retrogenesis de cover heb gemaakt. 15 oktober 2013 aangepast door seob Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 15 oktober 2013 gepost Share 15 oktober 2013 gepost Wauw, dat zijn nog eens vondsten Quote Link naar bericht Delen op andere sites
samba-boy 15 oktober 2013 gepost Share 15 oktober 2013 gepost Prototypes op de stort _O_ Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 16 oktober 2013 gepost Share 16 oktober 2013 gepost Mijn avatar is het teken van de Vrijmetselarij Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Keetie 17 oktober 2013 gepost Share 17 oktober 2013 gepost Deze vind ik mooier dan die van het Java programmeren. Of ben je 2 personen? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deemster 17 oktober 2013 gepost Share 17 oktober 2013 gepost Ja vind ik zelf ook Haha nee hoor. Gewoon een persoon met veelzijdige interesses! Om het symbool wat te verduidelijken: De winkelhaak staat voor het stoffelijke, en de passer voor het geestelijke. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 24 november 2014 gepost Share 24 november 2014 gepost (Ik dacht weer eens tijd voor een nieuwe reactie, de vorige was nog van vorige jaar  ) (Moest even)  Nou, mijn avatar heeft niet veel uitleg, dit leek me een leuke foto dus ik hem maar genomen. Ik zo'n gedachte dat het van het Pantheon Moest zijn. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 24 november 2014 gepost Share 24 november 2014 gepost Ik had trouwens vanaf dat ik begon met Retroforum een plaatje van enige echte Plaaggeest. Tot een tijdje, toen ik las dat je geen foto's van Bassie & Adriaan hier mag gebruiken. Opzich stond dat plaatje me wel, heb die Plaaggeest altijd wel één van de fascineerde personages gevonden. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 24 november 2014 gepost Share 24 november 2014 gepost We hebben geen zin in gezeur ivm rechten met die vervelende clown en die irritante acrobaat, ze zijn nogal op de centen  Quote Link naar bericht Delen op andere sites
PeterNC 25 november 2014 gepost Share 25 november 2014 gepost IBM! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
SanguiniusNL 25 november 2014 gepost Share 25 november 2014 gepost Een fotootje van mijn en m`n vriendin samen, omdat we die allebei leuk vinden Quote Link naar bericht Delen op andere sites
djkoelkast 25 november 2014 gepost Share 25 november 2014 gepost Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 25 november 2014 gepost Share 25 november 2014 gepost Een fotootje van mijn en m`n vriendin samen, omdat we die allebei leuk vinden Helemaal toppie! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Floris97 25 november 2014 gepost Share 25 november 2014 gepost We hebben geen zin in gezeur ivm rechten met die vervelende clown en die irritante acrobaat, ze zijn nogal op de centen Dat snap ik, maar dat wist ik toen nog niet.  Iedereen weet toch dat al het geld verdiend van Bassie & Adriaan toch van Bassie is? Alles Is Voor Bassie! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
T4600C 25 oktober 2015 gepost Share 25 oktober 2015 gepost Demonische slang die ik online speel op een rollespel website. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Frey 14 november 2016 gepost Share 14 november 2016 gepost Ben al ruim 17 jaar een enorme Pokémon fan en de laatste tijd is het echt weer enorm gaan kriebelen. Daarom heb ik sinds kort een avatar met Ash en zijn Ash-Greninja. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Integra 14 november 2016 gepost Share 14 november 2016 gepost In mijn geval, hobby/werk... Â Â Van kleins af al bezig met muziek, de mengtafel op de foto was ooit mijn droom... Ik heb 'm nog! Â Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.